Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNa pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mają ;) Skóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych. ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp. pozdro
OdpowiedzAle ten motocykl nie powstanie po to by jezdzic poza torem! jego głównym celem to wygrywac na nim. w postaci triumpha jakos w sporcie nie wygrywa! Honda i Kawasaki w supersportach są poza zasiegiem triumpha wiec nie pisz mi o ile lepsza jest R3 od R4! Nie spotkalem sie z plasitkowymi siedzeniami w japonczykach!!!! Nie neguje europejskich sprzetow np:BMW S1000RR wywarło na mnie kosmiczne wrażenie, triumph ktory mi sie bardzo podobał to Daytona 600/650 ale uwazam ze japonczyki były , są i beda legendą!!!! a stalowy oplot nie jest tak kosmicznym wydatkiem zeby to miało zaważyc o zakupie ;) Wszystko jest kwestią indywidualnego gustu. i nie unoś sie! Poczekamy do testow porownawczych to sie dowiemy jak wypadła konfrontacja owych sprzętow!!!
Odpowiedz