MV Agusta F3 2011 - 140 KM mocy i premiera we wrześniu
Premiera nowej F3 odbędzie się dopiero za rok we wrześniu, jednak wiemy już, że będzie miała około 138-144 koni mechanicznych
MV Agusta F3, patrząc na bardziej i mniej kontrolowane przecieki dotyczące chociażby Triumpha Tigera 800, jest nowością dość pilnie strzeżoną. Mimo tego producent nie daje o sobie zapomnieć i co jakiś czas pojawiają się kolejne zdjęcia i wzmianki. Tym razem nie mamy jednak nowego zdjęcia, ale wiemy coś nowego. F3 nie pojawiła się na Intermocie oraz nie zaszczyci obecnością na Eicmie, ponieważ pierwotnie prezentacja premierowa została zaplanowana na luty 2011. Pierwotnie, ponieważ teraz już ta data zmieniła się na wrzesień 2011.
W zamian za opóźnienie, producent wyjawił ciekawą informację. 3-cylindrowy silnik o pojemności 675 ccm ma produkować około 138-144 koni mechanicznych. W porównaniu do głównego konkurenta, Triumpha Daytony 675 to całkiem sporo. Brytyjczyk legitymuje się mocą 124 KM.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeCena ma byc konkurencyjna dla triumpha wiec ok. 11-12tys.€ Ciekawe czy T pokusi sie na dlubniecie w silniku w 675R w obliczu tej informacji...
Odpowiedzhmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich ...
OdpowiedzZależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4. Pozdro
OdpowiedzSłyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepsza ;) Co do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie :))
OdpowiedzNa pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mają ;) Skóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych. ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp. pozdro
OdpowiedzAle ten motocykl nie powstanie po to by jezdzic poza torem! jego głównym celem to wygrywac na nim. w postaci triumpha jakos w sporcie nie wygrywa! Honda i Kawasaki w supersportach są poza zasiegiem triumpha wiec nie pisz mi o ile lepsza jest R3 od R4! Nie spotkalem sie z plasitkowymi siedzeniami w japonczykach!!!! Nie neguje europejskich sprzetow np:BMW S1000RR wywarło na mnie kosmiczne wrażenie, triumph ktory mi sie bardzo podobał to Daytona 600/650 ale uwazam ze japonczyki były , są i beda legendą!!!! a stalowy oplot nie jest tak kosmicznym wydatkiem zeby to miało zaważyc o zakupie ;) Wszystko jest kwestią indywidualnego gustu. i nie unoś sie! Poczekamy do testow porownawczych to sie dowiemy jak wypadła konfrontacja owych sprzętow!!!
OdpowiedzTłumik z boku nie pasuje. Legenda to organy kościelne pod siedzeniem :D
OdpowiedzPrzecież to tyle co gix 750 K1 :D
Odpowiedz140 kuca w 600 zajepiosa i niby ma byc najlzejsza w stawce swietne moto
Odpowiedzi tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?
OdpowiedzSzary człowieku...
Odpowiedzświat byłby nudny gdyby wszyscy byli normalni, nieprawdaż? ;)
Odpowiedzhttp://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html Jak się nie wie to się siedzi cicho.
Odpowiedz