Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeNa pęczki to zdec. przesadziłeś, patrzysz na rynek polski....??? widziałeś kiedyś ile w totalu Viader się sprzedało, bo to porażka w skali GSów w europie ? A w czasach kiedy jak piszesz BMW sprzedawało 40-60 to czasy zanim powstało BMW Polska czyli importera Smorawiński... to owszem, ale to było przed 2003r. Sprawdź sobie teraz po 8 latach jaki udział w polskim rynku mają bmw i GSy w segmencie pow. 500cc... Z gł. różnic w stos. do Viadra poza nową budą , bo waga wcale nie spadła a nawet jest lekki up... to przedni zawias Ups/down i heble ale to raczej min. jakie musieli zapodać..., jeśli chodzi o skok zawieszenia, którego nigdzie nie podają to spodziewam się, że będzie taki jak Viadro miało 145/155mm , kolega co pisał artykuł chyba zapomniał pisząc nowy motocyklu hondy o Viadrze, prawd. dlatego Honda zapodała nową nazwę aby nie kojarzyć z Viaderm właśnie...którym może i dało się swego czasu zachwycać ale chwilę. W moim odczuciu nowe Viodrocrosstourer podzieli los Super Tenery i będziemy mieli nowe dwulatki w salonach... Szkoda, że Honda nie rozwija AT i nie patrzy w realne parametry jakie powinien mieć motocykl w obecnych czasach tylko robi ciężkiego paliwożernego KLOCKA a i jakoś w liście akcesoriów na honda.pl nie zauważyłem centr. podstawki.... może to błąd, jak i płyty pod silnik... Każdym motocyklem po szosie da się zapier... jeśli tylko jest w mierę sztywny w ramie i stabilny na przemiennych winklach, oraz mając na uwadze jego możliwości co by ich nie przeginać jak i trzeba umieć jeździć !!!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza