Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeNa jakiej podstawie tak twierdzisz? Poprzesz tą śmiałą tezę jakimiś konkretami, badaniami, pomiarami, wykresami? Czy po prostu gryzie Cię że jeździsz w Tornado?
Odpowiedznie wiem co to tornado, zawsze kupowalem kaski markowe ( czyt. drogie). Ale przy wyborze sugerowalem sie raczej wzgledami wygody kasku i praktycznoscia oraz funkcjonalnoscia. A rozdrabnianie sie na szczegoly odnosnie bezpieczenstwa jakby mnie nie interesowalo. Zakladam, raczej slusznie ze takie firmy jak Shoei, Schubert, Nolan, BMW badaja swoje produkty pod kontem bezpieczenstwa. A kaski takie jak Arai byc moze są superbezpieczne ale nie nadaja sie na nasz klimat do turystyki motocyklowej. W chlodne dni są tak wywentylowane ze jest w nich po prostu zimno, i nie pomaga pozaklejanie tasma wywietrzników. To są kaski na tor.
OdpowiedzNo to wiesz bardzo mało. za****** mało. Taki np. BMW certyfikuje część swoich kasków w Luksemburgu. Problem polega jedynie na tym, że w Luksemburgu nie ma ani jednego laboratorium do testów kasków! Wiesz co to znaczy? Arai, Shoei i inni mają sportowe kaski, mocno wentylowane, ale mają też turystyczne. I nic już nie pisz...
Odpowiedz