Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNa forach zagranicznych prawie wszyscy się zachwycają a w Polsce malkontenci jak zwykle marudzą (brzydki , za słaby itd). Ja oglądałem nową eFkę i jest piękna , nie mam wątpliwości że będzie to popularny model Hondy.Myślę że dla kogoś kto tak jak ja uznaje że jeżdżenie szlifierką to głupota w miejskich warunkach to nowa eFka jest super rozwiązaniem Czekam na dokładną recenzję Ścigacza .
Odpowiedzto prawda. nikt nie pyta jak jeździ, hamuje i skręca, tylko dywagacje na temat kształtu lampy. ludzie, gadacie jak totalni lamerzy, którzy motocykl widują tylko na zdjęciach. Czekam na konkrety i w nosie mam czy nowa owiewka pasuje czy nie;)
OdpowiedzTotalnym lamerem i ignorantem to jak widać jesteś ty. Przypominam ci że nowy CBR600F jest na bazie Horneta (silnik , zawiecha,rama)który wiadomo jak jeździ i skręca a jak byś nie wiedział to poczytaj sobie testy Horneta których na necie sporo. Tak więc nie wiemy jeszcze jak CBR600F sprawuje się np.w dalszej podróży ze względu na pozycję jeżdzca i czy owiewki dają radę ale o to niema się raczej co martwić bo to przecież Honda.
Odpowiedz