Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeNMAX łoi PCX'a spod świateł, dodatkowo ma lepszy zawias. Jest do odczuwalne zwłaszcza podczas jazdy z pasażerem. To takie wg mnie dwie największe zalety, miałem okazję testować oba przed podjęciem decyzji o zakupie.
OdpowiedzZłoić, to ja mogę ciebie na wiedzę o cyber, czy w sporcie, albo moim 63AMG, jak jedziesz tym swoim skuterkiem i myślisz, że jesteś szybki. PCX jest po prostu lepszy przez większą ilość bezawaryjnych egzemplarzy na ulicach (NMAX są niszowe i mają gorszy serwis), przez lepsze brzmienie silnika (PCX fajnie mruczy, a NMAX brzmi jak mikser- żałośnie), PCX jest zdecydowanie oszczędniejszy i ładniej wygląda (NMAX z przodu wygląda, jakby miał pudło pod kierownicą, zamiast owiewek), PCX ma celowo z tyłu bęben (naprawdę ktoś myśli, że Hondy nie stać na tarczę z tyłu?...), ponieważ wśród młodszych- niedoświadczonych kierowców dochodziło przy gwałtownym hamowaniu do blokowania tylnego koła (zamiast do zdecydowanego spowolnienia) i wywrotek. Jeśli ktoś myśli, że NMAX jest lepszy od PCX, to jest pod wpływem propagandy marketingowej i sam nie posiada motocyklowego doświadczenia.
Odpowiedz