Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeMyślisz że jak lecąc rowerem ponad 30 i waląc w jakieś auto nie zaliczę złamania? Uważam to za duży fart, że do tej pory moje kontakty z ziemią, i nie tylko, skończyły się na strupach i siniakach. Poza tym i autem można się zawinąć na latarni czego skutkiem jest podróż do krainy wiecznych łowów. Co do wielkości auta to gratuluję umiejętności, ale jest istotna różnica w zaparkowaniu - i znalezieniu miejsca - Smarta lub Cinquecento a Audi A8. Co do szkoły i fizyki - jeśli muśnięcie auta przy 70tce - zakładam że jadącego podobną prędkością - skutkuje skierowaniem się na znak drogowy czy zaparkowane auto to się zgadzam.
OdpowiedzAuta są robione pod crashtesty przy 50-60 km/h, wyżej jest pozamiatane, a energia uderzenia rośnie w kwadracie do prędkości. Szerokość cienkocienko i A8 nie jest tak różna jak Ci się zdaje, ogólnie miejsca są raczej podobne, jak jest znajdziesz to i Nyska wjedzie, jeżdzę poza moto CL500 i jakoś nie miałam problemu z parkowaniem w centrum Wawy, jak znajdę miejscę, to w nie wieżdżam i już, a CL super jakoś wąski nie jest. Rower i dzwon 30 w auto? Bardzo duża szansa na gips.
Odpowiedz