Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze"Myśleliśmy naprawdę długo, ale nie udało nam się znaleźć ani jednej funkcji praktycznej takiego pojazdu. Chodzi chyba wyłącznie o zwracanie na siebie uwagi. Choć prawdę mówiąc, chodzenie po ulicy nago jest znacznie tańsze." I nie przyszło nikomu do głowy że może zbudowano to "COŚ" po to by motocyklista po wypadku, który przestał być po nim "sprawny", stał się niepełnosprawny, mógł dalej cieszyć się swoją pasją?? przestańmy myśleć wyłącznie o sobie, o tym co NAM się podoba, co dla NAS jest praktyczne, bo później czyta się taki artykuł, wypociny zadufanego w sobie supermotocyklisty który nie widzi nic praktycznego w motocyklach-pojazdach innych niż te które "autor" posiada...
OdpowiedzPrawdopodobnie kierowca tego sprzetu jest osoba niepelnosprawna A milosc do motocykli zostala Z tego tez wzgledu pojazd jest jak najbardziej praktyczny byc moze ma tez bieg wsteczny Takie przerobki dostosowujace do potrzeb osob niepelnosprawnych to czesta praktyka na zachodzie
OdpowiedzIdź się czepiać na Onet.pl smutny Polaku!
Odpowiedzkolego MarekCzarek a może się przymknij bo autor posta wyżej słusznie mówi... trajkami najczęściej jeżdża albo nie w pełni sprawni motocykliści albo po prostu starsi...
OdpowiedzA to co... Ty od dziś ustalasz kto czym jeździ, czy jak?
Odpowiedzchyba czegoś nie zrozumiałeś...
Odpowiedz