Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze"My¶leli¶my naprawdê d³ugo, ale nie uda³o nam siê znale¼æ ani jednej funkcji praktycznej takiego pojazdu. Chodzi chyba wy³±cznie o zwracanie na siebie uwagi. Choæ prawdê mówi±c, chodzenie po ulicy nago jest znacznie tañsze." I nie przysz³o nikomu do g³owy ¿e mo¿e zbudowano to "CO¦" po to by motocyklista po wypadku, który przesta³ byæ po nim "sprawny", sta³ siê niepe³nosprawny, móg³ dalej cieszyæ siê swoj± pasj±?? przestañmy my¶leæ wy³±cznie o sobie, o tym co NAM siê podoba, co dla NAS jest praktyczne, bo pó¼niej czyta siê taki artyku³, wypociny zadufanego w sobie supermotocyklisty który nie widzi nic praktycznego w motocyklach-pojazdach innych ni¿ te które "autor" posiada...
OdpowiedzPrawdopodobnie kierowca tego sprzetu jest osoba niepelnosprawna A milosc do motocykli zostala Z tego tez wzgledu pojazd jest jak najbardziej praktyczny byc moze ma tez bieg wsteczny Takie przerobki dostosowujace do potrzeb osob niepelnosprawnych to czesta praktyka na zachodzie
OdpowiedzId¼ siê czepiaæ na Onet.pl smutny Polaku!
Odpowiedzkolego MarekCzarek a mo¿e siê przymknij bo autor posta wy¿ej s³usznie mówi... trajkami najczê¶ciej je¿d¿a albo nie w pe³ni sprawni motocykli¶ci albo po prostu starsi...
OdpowiedzA to co... Ty od dzi¶ ustalasz kto czym je¼dzi, czy jak?
Odpowiedzchyba czego¶ nie zrozumia³e¶...
Odpowiedz