Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeMyślę, że pisanie o "litrze" generalnie jest mało precyzyjne. To tak jak z alkoholem - jest litr piwa, wina, wódki albo spirytusu. Po dwóch pierwszych jest inaczej niż dwóch ostatnich. Tak samo z motocyklami - jest litrowa Ninja, R1, GSXR albo Fireblade ale x drugirj strony jest przecież litrowy Z1000 czy V-strom a także powolne ponad litrowe choppery, które tak groźne już nie są. Oczywiście z kazdym motocyklem trzeba rozumnie i z szacunkiem się obchodzić ale są takie bardziej zrelaksowane i takie żylety przy których koncentrację trzeba mieć cały czas na 100%. Kluczowa jest tu chyba liczba koni oraz rozkład mocy na mapie zapłonu a nie pojemność.
OdpowiedzW artykule raczej chodziło o sportowe litry, ewentualnie nakedy. Chyba nikt choppera ani turystycznego enduro nie traktuje jako sprzętu do szaleństw. One się do tego nie nadają z przyczyn technicznych (masa, geometria, opony, zawiechy).
Odpowiedz