Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeMoże w związku z dużą ofertą "polskich chińczyków" redakcja przeprowadziła by jakieś porównanie oferty (a nawet teścik porównawczy)? Takie np 250 jak Zipp Nitro, Romet Division 250 i Junak M25.W trakcie wystawy kręciło się koło nich sporo zwiedzających, a prezentują się sympatycznie jak pierwszy motocykl. Na pierwszy rzut oka Nitro ma przewody hamulcowe w stalowym oplocie, widelec USD i wskaźnik zapiętego biegu, Division wygląda najbardziej nowocześnie (zegary i cała sylwetka) ale ma tylko jedną tarczę z przodu, a M25 jest chłodzony wodą, wygląda najbardziej klasycznie(sylwetka, okrągła lampa, zegary) i teoretycznie ma największą moc z tej trójki. Półka cenowa praktycznie ta sama, czyli o połowę niższa od Japończyków tej samej pojemności.Na jakość wykonania po pobieżnym przyjrzeniu się nie można narzekać.Osiągi na papierze też zbliżone tylko właśnie jestem ciekaw jak to się przedstawia w rzeczywistości.Wiem że były już tu opisy Nitro i Divisiona więc może by je tak skonfrontować z M25?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza