Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeMoże Autorowi będzie łatwiej zrozumieć postęp, gdy będzie wyjściowo jechał na KTM 1100 100 km/h (jak niegdyś emzetą). I zahamuje do zera. To jest postęp. Właściwie nie wiem o co chodzi Autorowi. Chyba zadowoliłoby go, gdyby rozszerzając możliwości trakcji i hamowania równocześnie ograniczono by możliwości napędu. Coś takiego wymyślają metroseksualne stwory w parlamencie europejskim, by przywołać niedawne pomysły o ograniczeniu prędkości w miastach do 30 km/h.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza