Motocyklowo w salonach Wólczanki
Coraz większej ilości męskiej klienteli w Polsce hasło Wólczanka kojarzy się nie tylko z wysokiej jakości odzieżą dla panów, ale także ze sportem motocyklowym. Od trzech lat Wólczanka konsekwentnie zaangażowana jest w wyścigi motocyklowe w Polsce, niemniej jednak dopiero teraz zaangażowanie to zauważyć można w salonach firmowych krakowskiej firmy. W tym sezonie Wólczanka jest jednym ze sponsorów pucharu markowego Fiat Yamaha Cup. Właśnie ten cykl wyścigowy stał się inspiracją do niecodziennego wystroju witryny sklepu Megastore i kiosku Wólczanki w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Kampania ruszyła w ubiegłym tygodniu także w 30 innych sklepach Vistula & Wólczanka.
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeExtra pomysl i nareszcie naprawde orginalny sposób promocji marki i sportu. A i realizacja na świetnym, profesjonalnym poziomie. Bravo! Oby Wólczance przybyło tysiące klientów a wyścigom ...
Odpowiedz