Motocykl Suzuki to twoje marzenie? Teraz jest jeszcze bliżej spełnienia
Suzuki słynie z produkcji motocykli, które są niezawodne, przyjazne użytkownikowi i dynamiczne, a teraz są również w zasięgu ręki, ponieważ ruszyła promocja na egzemplarze z roczników 2022 i 2023. To najlepszy moment na spełnienie marzeń o nowym jednośladzie.
Suzuki ma w swojej ofercie wiele ciekawych maszyn. Niezależnie od tego, czy chcesz dojeżdżać do pracy, kręcić się z przyjaciółmi po mieście i wokół niego, czy może od dawna planujesz daleką podróż w nieznane, w salonach marki z Hamamatsu każdy znajdzie odpowiedni motocykl. Tym razem w promocji czekają na was nie tylko klasyczne, znane i lubiane modele, ale również gorące nowości, które już zyskały szerokie uznanie wśród dziennikarzy i motocyklistów.
Dobra zabawa w dobrej cenie
Jedną z tegorocznych nowości Suzuki jest model GSX-8S, który ma dwucylindrowy, zawsze gotowy do akcji silnik o pojemności 776 cm3 i mocy 83 KM, co przy masie własnej 202 kg i rozstawie osi wynoszącym 1465 mm zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy. Możesz go zabrać na miasto, na tor lub wyruszyć nim na wycieczkę. Tylko od ciebie zależy, jak go wykorzystasz, a jest z czego korzystać, bo na pokładzie znajdziesz rozbudowaną elektronikę Suzuki (S.I.R.S.). W jej skład wchodzą zmienne tryby jazdy (SDMS), system kontroli trakcji (STCS) z trzema opcjami ustawień oraz dwukierunkowy quick shifter.
Za egzemplarz z roku modelowego 2023 zapłacisz 39 900 zł zamiast 41 900 zł, a za motocykl z roku modelowego 2024 - 40 900 zł zamiast 41 900 zł.
Klasyka gatunku dla podróżników
Suzuki V-Strom 650, V-Strom 650 SE oraz V-Strom 650 XT to motocykle, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Najmniejsze motocykle z gamy V-Strom od lat cieszą się ogromną popularnością i dużym zaufaniem wśród tych, którzy potrzebują niezawodnej maszyny na każde warunki. Prosta konstrukcja i gadżety ograniczone do niezbędnego minimum sprawiają, że twoimi jedynymi zmartwieniami będzie to, co spakować do kufrów i jak zaplanować trasę.
Z elektronicznych pomocy możesz liczyć na kontrolę trakcji oraz asystenta niskich obrotów, który nie pozwoli silnikowi zgasnąć. Całość napędza znany i lubiany silnik V-Twin o pojemności 645 cm3 i maksymalnej mocy 71 KM. Wersja SE modelu V-Strom 650 zawiera dodatkowo osłony dłoni i osłonę pod silnikiem. Wariant XT zachęca do zjazdu z utwardzonych ścieżek, o czym świadczą szprychowane felgi.
Za podstawową wersję modelu V-Strom 650 z roku modelowego 2024 zapłacisz teraz 38 500 zł zamiast 40 500 zł. Egzemplarze z roku modelowego 2023 zostały przecenione aż do 37 500 zł.
Wariant SE z roku modelowego 2023 kosztuje teraz 38 900 zł zamiast 41 900 zł, a za motocykl z roku modelowego 2024 zapłacisz 39 900 zł zamiast 41 900 zł.
Wersja XT z roku modelowego 2023 jest tańsza o 3 tys. zł i kosztuje 40 900 zł, a za egzemplarz z roku modelowego 2024 zapłacisz 41 900 zł zamiast 43 900 zł.
Duży może więcej
Suzuki V-Strom 1050 to następca udanego modelu V-Strom 1000, który zyskał nie tylko nowy styl, ale również wiele nowych rozwiązań technologicznych. Jego sercem jest V-Twin o pojemności 1037 cm3 i maksymalnej mocy 107 KM. Stylistycznie za wzór posłużył tu klasyczny model DR-Z. W skład konstrukcji podwozia wchodzą aluminiowa rama, zawieszenie przednie KYB z pełną regulacją i tylny amortyzator KYB z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.
O bezpieczeństwo dba sześcioosiowy moduł sterujący elektroniką, kontrola trakcji, układ ABS z funkcją działania w zakrętach, dwukierunkowy quick shifter, a także zmienne tryby jazdy, asystent niskich obrotów oraz asystenci ruszania i hamowania na wzniesieniu. Dodatkowy komfort zapewnia szyba z regulacją w 11 różnych położeniach oraz wygodna, dzielona kanapa. Siedzisko kierowcy można dodatkowo podnieść o 2 cm - do poziomu siedziska pasażera.
Jeżeli kochasz jazdę po bezdrożach, to czeka na ciebie V-Strom 1050 DE, który ma przednie koło o średnicy 21 cali, szprychowane felgi, dodatkowy tryb do jazdy po szutrze i możliwość wyłączenia układu ABS dla tylnego koła.
Suzuki V-Strom 1050 z rocznika 2022 kosztuje teraz jedynie 61 900 zł, a V-Strom 1050 DE - 66 900 zł.
Podróżnicza rewolucja
Przez długi czas pomiędzy małym i dużym V-Stromem była luka, ale w 2023 r. do salonów trafił V-Strom 800 DE, który ją zapełnił. Jest napędzany tym samym silnikiem co model GSX-8S i łączy dynamikę z lekkością prowadzenia. Ramę wykonano ze stalowych rur, ale nadal jest ona lekka. Z przodu zamontowano widelec upside-down Hitachi Astemo z pełną regulacją, a z tyłu - amortyzator Hitachi Astemo z regulacją kompresji, odbicia i napięcia wstępnego sprężyny.
O jego terenowych aspiracjach świadczą koła szprychowe o średnicy 21 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Felgi ubrano w opony Dunlop Trailmax Mixtour. W skład zaawansowanej elektroniki wchodzą Inteligentny System Jazdy Suzuki (S.I.R.S.), który obejmuje m.in.: zmienne tryby jazdy SDMS, kontrolę trakcji Suzuki (STCS) z trybem G (Gravel), przepustnicę Ride-by-Wire oraz dwukierunkowy quick shifter. Dodatkowo motocykl fabrycznie wyposażono w osłonę chłodnicy chroniącą przed kamieniami.
Egzemplarze z rocznika 2023 zostały przecenione z 54 900 zł na 53 900 zł, dzięki czemu będziesz miał dodatkowe środki na oryginalne akcesoria lub odzież Suzuki. Pełną ofertę motocykli i listę salonów znajdziesz na www.suzuki.pl/moto.
Zapraszamy także do sprawdzenia promocji na inne modele jednośladów Suzuki. Liczba pojazdów w promocji jest ograniczona!
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze