Motocykl MBP C650V od Keeway. Mocny chiñski konkurent dla Hondy i Kawasaki
Keeway nie zwalnia tempa z nowościami spod znaku swojej marki premium MBP. Po imponującym MBP C1002V przyszedł czas na mniejszego, ale wcale nie mniej ciekawego mniejszego brata - MBP C650V. Choć gdzieniegdzie kształty motocykla mogą budzić słuszne skojarzenia z Yamahą V-MAX, to może być ciekawą propozycją w segmencie mniejszych cruiserów.
Marka MBP należy do Keeway, które z kolei należy do grupy Qianjiang, która jest też znana jako QJ Motor. Model C650V ma wszystko, czego potrzeba, żeby rzucić rękawice Hondzie Rebel 500 i Kawasaki Vulcan S. Jest napędzany silnikiem o pojemności 647 cm3, który na dodatek jest V-twinem z cylindrami ułożonymi pod kątem 90 stopni. To już czyni go wyjątkowym w tej klasie. Maksymalna moc to 69,3 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 61 Nm. Kolejną przewagą nad japońską konkurencją jest fakt, że moc i moment są przenoszone na tylne koło przy pomocy pasa napędowego, co jest ważne dla osób decydujących się na zakup cruisera.
Na pokładzie jest też zawieszenie KYB, które zarówno z przodu, jak i z tyłu posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny. Wybór zawieszenia KYB jest o tyle ciekawy, że QJ Motor ma podpisaną umowę na produkcję zawieszeń z włoskim Marzocchi. Hamulce tarczowe pochodzą od firmy Nissin, która dostarcza komponenty dla Hondy, a za układ ABS odpowiedzialny jest Bosch. Informacje są pokazywane na kolorowym wyświetlaczu o przekątnej 5 cali. Motocykl wyposażono w moduł Bluetooth umożliwiający korzystanie z nawigacji. Na zbiorniku paliwa umieszczono drugi, mniejszy wyświetlacz. Motocykl ma kilka ciekawych smaczków, a wśród nich są muskularne wloty powietrza, dostarczane w standardzie oparcie pasażera i kierunkowskazy umieszczone w lusterkach.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze