Motocykl CFMoto 800NK zaprezentowany. Chiñczycy chc± narobiæ zamieszania w klasie ¶rednich nakedów
Chiński producent motocykli CFMoto zaprezentował stworzony na bazie silnika KTM LC8c naked 800 NK, który broni się nie tylko wyglądem, ale również osiągami. Marka jest obecna w Europie, więc można zakładać, że motocykl pojawi się na naszym kontynencie i może mieć dobry stosunek ceny do oferowanej mocy maksymalnej.
CFMoto zaczęło kusić modelem 800NK już w ubiegłym roku. Najpierw zaprezentowano koncept NK-C22, a później pojawiły się pierwsze szkice patentowe. Choć wygląd niewiele się zmienił, to zabrakło m.in. jednostronnego wahacza. Można przypuszczać, że takie rozwiązanie byłoby po prostu zbyt drogie. Na szczęście pozostawiono ostre, futurystyczne kształty. Moją uwagę przykuł przede wszystkim przedni błotnik, gdzie widać, że projektanci naprawdę się przyłożyli. Są też dodatkowe elementy aerodynamiczne umieszczone po bokach motocykla.
Choć na silniku są oznaczenia CFMoto, to pochodzi on od KTM i ma oznaczenie LC8c. Można na niego trafić w takich maszynach, jak KTM 790 Duke i 790 Adventure oraz CFMoto 800MT. W porównaniu z KTM ma więcej mocy (99 KM) i nieco mniej momentu obrotowego (81 Nm). To wszystko przy masie 186 kg w stanie gotowym do jazdy, więc na podstawie suchych danych konkurencja ma się czego obawiać. Na premierowych zdjęciach widać widelec upside-down z regulacją, hamulce J.Juan i umieszczony pionowo wyświetlacz TFT, który prawdopodobnie ma moduł Bluetooth i obsługę nawigacji, a przynajmniej tak wynika ze zdjęć. Użytkownik będzie miał do wyboru jeden z trzech trybów pracy silnika - Rain, Street i Sport.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze