tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MotoGP ma byæ jeszcze bli¿ej kibiców. Dan Rossomondo stawia na ewolucjê zamiast rewolucji
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

MotoGP ma byæ jeszcze bli¿ej kibiców. Dan Rossomondo stawia na ewolucjê zamiast rewolucji

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.12.07, 06:24 Drukuj

Od kwietnia 2023 r. Dan Rossomondo jest nowym dyrektorem handlowym Dorny i choć nie wypowiada się publicznie zbyt często, to teraz udzielił wywiadu, w którym opowiedział o swoich planach związanych z rozwojem MotoGP i zbliżeniem serii do kibiców. Po wielu latach pracy w NBA teraz zajmuje się wyścigami motocyklowymi. Jaki jest jego plan na sukces?

Dan Rossomondo udzielił niedawno wywiadu w hiszpańskim portalu Motosan.es, w którym opowiedział o swoim przepisie na sukces, a ten leży w powolnej, ale skutecznej ewolucji. Stwierdził, że choć nie jest w stanie zbawić świata, to zawsze może wprowadzić udoskonalenia i tak też robi. Jego plan działania to ewolucja zamiast rewolucji. Żeby ta się udała, to przede wszystkim postanowił poznać sport motocyklowy od strony technicznej, a pomagają mu w tym inżynierowie i szefowie ekip.

NAS Analytics TAG

- Zacząłem już wprowadzać pewne plany w życie, żeby zmienić rzeczy wewnątrz organizacji. Moje zmiany będą ewolucją, a nie rewolucją. Nie będzie żadnych eksplozji, ale już mogliście zobaczyć kilka rzeczy - powiedział Rossomondo w wywiadzie dla Motosan.

Jako przykłady swoich działań podał m.in. sposób organizacji podium wyścigu Sprint, strefę fanów Monster w Barcelonie, podia z udziałem dj'ów w Mugello, Misano i Barcelonie. To wszystko ma sprawić, że MotoGP będzie bliżej fanów, a w swoich działaniach kieruje się m.in. sugestiami kibiców, dziennikarzy i zawodników. Ważne jest nie tylko utrzymanie obecnych kibiców, ale również przyciągnięcie nowych.

- Widziałem to w oczach moich dzieci. Są bardzo rozpieszczone, ponieważ mogą wejść na padok i pitlane i mówią o wszystkim swoim przyjaciołom, którzy później przychodzą z nimi o 8 rano, żeby zobaczyć wyścigi. To pierwsza rzecz, jaką widzą, co dało mi pewne pomysły. Musimy zwiększyć liczbę fanów, co oznacza pracę z największymi partnerami dystrybucyjnymi, takimi jak DAZN, Canal+, Sky, TNT, ServusTV oraz z naszymi partnerami marketingowymi. Red Bull i Monster to dwie najlepiej sprzedające się marki i pracujemy z nimi, żeby promować ten sport - dodał Rossomondo.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê