Moto Guzzi V7 Racer 2011
Nowy Gutek z wyraźnym blaskiem i dozą sportowych emocji
Moto Guzzi w ciągu ostatnich dni zaprezentowało dwa modele, które wejdą do sprzedaży w 2011 roku. Pierwszym z nich, zaraz obok Norge GT 8V, o którym kiedyś pisaliśmy, jest V7 Racer, nieobudowany motocykl sportowy dla, jak głoszą projektanci, „dżentelmena, który lubi poszaleć na torze”. Zawiera on sporo pięknych detali, chromowany zbiornik paliwa ze skórzanym pasem, szprychowane koła i dużo polerowanego aluminium. Oprócz tego, specyfikacja techniczna wygląda naprawdę nieźle, zwłaszcza jeżeli chodzi o zawieszenie. Z przodu znajduje się w pełni regulowany widelec Marzocci, z tyłu w pełni regulowane amortyzatory Bituba, a do tego hamulce Brembo. Silnik to standardowa jednostka V7 od Moto Guzzi, a więc pojemność 744 ccm, dwa cylindry w układzie V o rozwarciu 90 stopni i trochę rozczarowujące, ale dostępne w dobrym zakresie obrotów 54 Nm i 49 KM.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeCały motocykl bardzo mi się podoba i nie przeszkadzają mi detale wymieniane wcześniej, ale lusterka to całkowita porażka. Wyglądają jak zdjęte z pierwszego lepszego japońca. Ohyda!
OdpowiedzZawsze mnie zastanawiało czy w dzisiejszych czasach wogóle ktos jezdzi takimi sprzetami? nie zebym faworyzowal tylko motocykle sportowe, nakedy czy sportowe turystyki, itp ,itd.. ale osobiscie ...
OdpowiedzNo kolego, jak Tobie Guzzi nie kojarzy się ze sportem to serdecznie Ci współczuję!
Odpowiedzhej gościu chyba jesteś daltonistą te cyfry są czarne. moto jest super
OdpowiedzMam nadzieję, że dostępna będzie wersja bez tych psujących wygląd motocykla cyfr '7' w białych plackach.
Odpowiedzbiałe cyfry to pecha, ale te czerwone piasty...wiocha
Odpowiedz