Moto Guzzi V7 III Limited - esencja w³oskiego stylu i charakteru
Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego włoskiego stylu, którego symbolem niezmiennie od ponad pół wieku jest model V7. Wyrafinowane połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana i powstanie jedynie 500 egzemplarzy tej wersji.
V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Od 1967 roku, kiedy do sprzedaży trafiły pierwsze egzemplarze, V7 jest symbolem i esencją włoskiego motocykla. Maszyna wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.
Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji. Roberto D'Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi, co stało się symbolem niezłomnego charakteru tej marki i okazją do prezentacji limitowanej, do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji tego niezwykłego motocykla.
Moto Guzzi, podczas tego wydarzenia właśnie, zaprezentowało wyjątkową wersję modelu V7 III - Limited. Łączy ona nowoczesność i klasyczny styl, które podkreślone są eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium.
Eklektyczny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji - to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście motoryzację. Jej symbolem i niejako ikoną marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu sięgającemu 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który bardzo łatwo się prowadzi w każdych warunkach drogowych.
Neutralna, odprężona, klasyczna pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na Moto Guzzi V7 III Limited jest niezapomnianym i wartym powtórzenia przeżyciem.
Ale ten motocykl, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić wysublimowany gust twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu - czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem - to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując charakterystycznego orła - symbol marki Moto Guzzi. Wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.
Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego - przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium - korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.
Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.
Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie Lutego 2019 roku. Śpiesz się z zakupem, gdyż wyprodukowano jedynie 500 limitowanych egzemplarzy! Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.
Moto Guzzi V7 III Limited - dane techniczne
Silnik: | |
Typ: | 4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder |
Chłodzenie: | Powietrzem |
Pojemność skokowa: | 744 cm3 |
Średnica x skok tłoka: | 80 x 74 mm |
Moc maksymalna: | 52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min |
Moment obrotowy: | 60 Nm przy 4900 obr/min |
Starter: | Elektryczny |
Zbiornik paliwa: | 21 litrów, w tym 4 litry rezerwy |
Norma emisji: | Euro 4 |
Wydech: | 2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda |
Emisja CO2 (wg cyklu WMTC): | 128 g/km |
Spalanie (wg cyklu WMTC): | 5,5 l/100 km |
Nadwozie: | |
Rama: | Stalowa, rurowa |
Prześwit: | 150 mm |
Zawieszenie przód: | Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm |
Zawieszenie tył: | Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przód: | stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo |
Hamulce tył: | Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy |
Koła: | Odlewy aluminiowe |
Opona przód: | 100/90 - 18" |
Opona tył: | 130/80 - 17" |
Wymiary i masy: | |
Wysokość: | 1 100 mm |
Długość: | 2 185 mm |
Wysokość siodła: | 770 mm |
Masa (na sucho): | 189 kg |
Masa (z płynami, 90% paliwa): | 209 kg |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeJakby dali wy¶wietlacz z bogatszymi funkcjami to bym siê zastanowi³ nad zakupem atak jest bardzo biednie
Odpowiedz