Moto Guzzi Norge 850 model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Informacje ogólne
Model
Moto Guzzi Norge 850
Rok
2008
Kategoria
Sporowo turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
850 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
88.50 KM (64.6 kW)) przy 7500 RPM
Stopień sprężania
9.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka
95.0 x 81.2 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Zapłon
Iskrowy
Rozruch
Elektryczny
System smarowania
Rozpryskowe
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Sprzęgło
Suche
Wymiary i wagi
Wysokość siodła
800 mm
Wysokość całkowita
1,125 mm
Długość całkowita
2,195 mm
Prześwit
185 mm
Rozstaw osi
1,495 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
25.0°
Wyprzedzenie
120 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
110 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
110 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
282 mm
Układ wydechowy
Ze stali nierdzewnej
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze