Moto Guzzi Cafe Classic V7 na 2009
Klasyczny wygl±d i ca³kiem przyzwoite osi±gi
Na targach Intermot ogl±dali¶my now± wersjê Ducati GT 1000. Tym razem pokazujemy klasyka od Moto Guzzi. Czy¿by moda na motocykle o wygl±dzie retro powraca³a?
Cafe ClassicV7 na 2009 bazuje na motocyklu Classic V7 ( http://www.scigacz.pl/Moto,Guzzi,V7,Classic,2008,4321.html ) Napêdza go ch³odzona powietrzem, czterosuwowa, dwucylindrowa jednostka w uk³adzie V o pojemno¶ci 744 cm z elektronicznym wtryskiem paliwa Weber - Marelli. Do kompletu otrzyma³ piêciostopniow± skrzyniê biegów. Silnik produkuje 48 KM przy 6 200 obr/min oraz 60 Nm przy 3 200 obr/min. Na sucho wa¿y 182 kg.
Cafe Classic otrzyma³ klasyczne, wyprofilowane siedzenie. Uk³ad wydechowy, w porównaniu do poprzedniej wersji, zmieni³ kszta³t i powêdrowa³ trochê bardziej w górê motocykla. Cafe Classic dostêpny bêdzie w nowych kolorach.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy kto¶ wie w jakich malowanich bêdzie dostêpny tan sprzêt. Z góry dziêki :)
OdpowiedzNo to mamy bezo¶redniego konkurenta dla Triumpha Bonnevil-a.... Który ³adniejszy ? Triumph rzedowy dwucylindrowiec a MotoGuzzi - V-ka.... Jakbym mial na trzeciwe moto wybierac to chyba bym ...
Odpowiedzcezeta modern heh
OdpowiedzZdecydowanie najciekawsza nowo¶æ tegorocznej EICMY, to niesamowite, jak W³osi potrafi± zmieniaj±c kilka czê¶ci, zmieniæ charakter motocykla. Prawdzily cafe racer! Ta kierownica, siedzonko, wydechy... No i malowanie, bak, ko³a, b³otniki... Dok³adnie takie, jak przed 36 laty! brakuje tylko ramy pomalowanej na czerwono. Szczerze mówi±c, nie wiem, jak mo¿na po przyjrzeniu siê temu dzie³u, spojrzeæ ³askawym okiem na japoñszczyznê typu Hornet, czy nowy Bandit. W³osi pokazali klasê.
OdpowiedzNie wiem jak uwa¿acie ale troszke wiêksza lampa z przodu dodala by lepszej proporcji wzgledem przedniego kola. Teraz sie wydaje ze z przodu to kolo odgrywa g³owny akcent, a powinna byc rownowaga. Wtedy to moto i wersja classic wygladalyby urodziwie a tak to z przodu czego¶ brak ... Jak my w\Wy to widizcie??
Odpowiedz