Moto Guzzi Breva V 1100 model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Moto Guzzi Breva V 1100
Rok
2004
Kategoria
Turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1064 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
82.88 KM (60.5 kW)) przy 7800 RPM
Maksymalny moment obrotowy
86.50 Nm (8.8 kgf-m or 63.8 ft.lbs) przy 6000 RPM
Stopień sprężania
9.8:1
Średnica cylindra x skok tłoka
92.0 x 80.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
OHC
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga na sucho
233 kg
Wysokość siodła
800 mm
Wysokość całkowita
1,310 mm
Długość całkowita
2,130 mm
Szerokość całkowita
810 mm
Prześwit
185 mm
Rozstaw osi
1,490 mm
Podwozie
Typ ramy
Kołyskowa
Kąt główki ramy
25.3°
Wyprzedzenie
120 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
140 mm
Opona przednia
120/70-17
Opona tylna
180/55-17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
282 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.3557 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
24.0 litry
Rezerwa paliwa
4.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze