Moto Guzzi 1200 Sport
S³yn±ca z niekonwencjonalnej budowy motocykli w³oska marka wprowadza nowy motocykl. Moto Guzzi 1200 Sport to g³ówny konkurent równie nietypowego BMW R1200S.
Motocykl zbudowany na bazie Moto Guzzi Breva 1100 jest do niej bli¼niaczo podobny. Jest te¿ wiele podobieñstw miêdzy nim, a konkurentem spod znaku BMW. Dwa cylindry o nieskromnej pojemno¶ci, napêd wa³em kardana, którego obudowa s³u¿y jednocze¶nie za monowahacz i pow¶ci±gliwie rozbudowane os³ony, w miejscach absolutnie niezbêdnych. Nowoczesny, poprzecznie ustawiony widlak zosta³ rozwiercony do 1151cm i bardziej ostro zestrojony. Mimo tych zabiegów, w tabeli Moto Guzzi wypada nieco mizernie w porównaniu do BMW R1200S, którego ma byæ konkurentem. Tylko 2 zawory na cylinder i jedynie 90KM nie czyni± z niego nieposkromionego demona mocy i szybko¶ci. Nie powala na kolana moment obrotowy na poziomie 95Nm, co oznacza, ¿e Moto Guzzi nie bêdzie te¿ zwijaczem asfaltu.
Na pewno nowy pojazd z Mandelo Del Lario jest ciekawym motocyklem, choæ nie szokuje danymi technicznymi. To bardziej maszyna dla fanów marki, którzy potrzebuj± lekkiego sportowego zaciêcia. Na pewno te¿ jest to motocykl, na który ka¿dy zwróci uwagê czê¶ciej, ni¿ na wszêdobylskie japoñskie szlifierki...i chyba o to g³ównie chodzi. Podsumowuj±c, mamy tu akcenty i ekskluzywno¶æ, za któr± trzeba te¿ sporo zap³aciæ.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze1200 Sport to moim zdaniem najciekawszy model w dzisiejszej kolekcji Moto Guzzi. Styli¶ci wykonali wspania³± robotê, zmieniaj±c lekko ociê¿a³± wizualnie Brevê w ostry, agresywnie nacechowany ...
Odpowiedz