Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem F 800 GS nie nadaje się zupełnie do turystki szosowej. Zwiedziłem pół Europy na dość nie nadającym się motocyklu jak CBR600RR :-) i gdy wsiadłem na jazdę próbną F 800 GS po 60km miałem dość. Motocykl wibruje przy prędkościach >120km/h, a wąska kanapa jest przykładem antyturystycznego siedziska. Natomiast wyobrażam sobie, że do jazd poza terenem utwardzonym będzie lepszy niż GS1200. Waga, możliowosć dołozenia dodatkowego zbiornika paliwa...nic tylko okuć w dobre kostki, nie inwestować w kufry a wziac torby wodoodporne, ktore tez zabezpiecza moto przy upadku i...w droge na wschod !!
Odpowiedzwibruje przy 120? na pewno na jeździe próbnej dali ci f 800 gs? co do siedziska to masz rację ale jeżeli wziąć pod uwagę wystające cylindry boksera z 1200 to jak dla mnie GS 1200 odpada bo jednak nie czarujmy się, jazda przeprawowa z tymi cylindrami to troche szaleństwo
Odpowiedz