Modele Harley-Davidson 2010 przybywają
W sezon 2010 Harley-Davidson wjeżdża czterema nowymi modelami. Połączenie klasyki i najnowszej technologii oferuje jeszcze więcej mocy, luksusu i jakości
Nowości Harley-Davidson 2010
Jako nowy król linii Touring, model Electra Glide Ultra Limited - motocykl turystyczny najwyższej klasy, oferujący większe osiągi dzięki silnikowi Twin Cam 103, a przy tym wyróżniający się nową stylistyką, między innymi dwubarwnym lakierem i 28-szprychowymi aluminiowymi kołami. Specjalne dodatki, wcześniej dostępne tylko jako opcja w linii Touring, teraz są w standardzie.
Motocykl Dyna Wide Glide 2010 to nowy model serii Dyna o stylistyce staromodnych chopperów, do których nawiązuje dragowa kierownica i przesunięte do przodu dźwignie hamulca i sprzęgła. To wszystko nadaje kierowcy prawdziwie old-schoolową sylwetkę. Z charakterystycznym, szerokim przodem i ściętym tylnym błotnikiem, czarnym, „drucianym" oparciem i limitowanym motywem pomarańczowo-żółtych płomieni, wygląda jak wycięty ze starej gazety. Wydech typu 2-1-2 Tommy Gun i czarne, szprychowe koła dopełniają to wrażenie.
Fat Boy Special 2010 to najnowsza wersja jednego z największych hitów, które kiedykolwiek wyjechały ze studia projektowego Harley-Davidson. Cały w satynowym chromie i matowej czerni, mroczniejszy i niższy niż oryginalna ikona stylu fat-custom, Fat Boy Special 2010 zachowuje śmiałość swojego poprzednika, a przy tym oferuje świeżą interpretację motocykla, który wciąż stanowi kwintesencję swojego segmentu.
Zainspirowana przez jeden z najlepszych na świecie motocykli wyścigowych - XR750 - seria XR1200 powstała z potrzeby stworzenia ulicznej wersji legendarnego przodka. Ma równie dobrze radzić sobie na zakrętach, zarówno w mieście, jak i na krętych górskich drogach. Najpierw pojawił się model XR1200, a jego bliźniacze wcielenie w sezonie 2010, to XR1200X. Ma być nie tylko aktualizacją, ale również ewolucją koncepcji XR, która w obecnej wersji zyskuje bardziej drapieżny styl. Przyciemniona obudowa silnika, odwrócony widelec oraz matowe błotniki i zbiornik paliwa nadają mu agresywny wygląd. Dodatkowo, sportowe zawieszenie Showa typu piggyback zapewnia lepsze osiągi oraz stabilniejsze prowadzenie.
„Te najnowsze modele są po prostu wyrazem naszej pasji. Podobnie jak wszyscy w dzisiejszych czasach, pracujemy i żyjemy w trudnych warunkach, ale mimo to nasza chęć tworzenia wspaniałych motocykli i korzystania z nich ani trochę nie osłabła."
Stwierdził Bill Davidson - potomek założyciela firmy i dyrektor działu rozwoju motocykli.
Dział Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) - mistrzowie lśniącego chromu i lakieru - oferują w sezonie 2010 cztery limitowane modele:
CVO Softail Convertible - uniwersalny motocykl miejsko-turystyczny
CVO Street Glide - bagger o wysokich parametrach
CVO Ultra Classic Electra Glide oraz CVO Fat Bob w sezonie 2010 otrzymały nowe wzory lakieru i detale stylistyczne.
Wszystkie modele CVO wyposażono w silnik Twin Cam 110, czyli największej pojemności układ napędowy V-Twin dostępny w ofercie producenta.
Harley-Davidson zaprasza na Harley Days - Dni Otwarte Autoryzowanych Dealerów, które odbędą się 3. i 4. października. Więcej informacji wkrótce.
Po szczegóły dotyczące motocykli oraz Harley Days zapraszamy tutaj.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze