Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMnie również nie dziwi ze S1000RR jest na 1 miejscu. no w 2011 roku faktycznie bedzie ciekawie miedzy Kawasaki a BMW. Wydaje mi sie ze Aprilia nie dotrzyma kroku jesli chodzi o moc. 200km a 180 jest różnica. oczywiscie ktoś sie na pewno ze mna nie zgodzi. Nie jestem antyfanem Aprili ale gdyby nie biaggi nic by nie osiągneła.
OdpowiedzAle porównaj cenę nowej zx10r a aprilii, za różnicę w cenie wsadzisz cały dolot, filtr i wydech do kawy, do tego quick shifter i power commander i jeszcze zostanie kasy na lepszy rozrząd i wiele innych.
OdpowiedzNo dlatego ja bym osobiscie wolal ZX-10R niz RSV4. jak najbardziej popieram twoja wypowiedz ;)
Odpowiedzhm zawsze mnie ciekawi porównywanie seryjnych maszyn do tych z moto gp lub wsb to zupełnie inne maszyny:P pomiedzy nowa zx10 a bmw faktycznie bedzie ciekawie i 200a 180 km to faktycznie jest róznica :)
OdpowiedzMysle ze niema co porownywac niczego seryjnego do maszyn z motoGP bo to nie ma większego sensu. praktycznie zadnego podobieństwa! (chyba ze mowa o Desmosedici , to rzeczywiscie replika maszyny motoGP) Jedyne co to ze jakies tam nowoczesne technologie z maszyn motoGP wchodza na wyposażenie maszyn z WSBK i Seryjnych. a z tego co wiem to maszyny z WSBK a seryjne tez nie maja tak duzo wspulnego. Wiadomo ze sa budowane na podstawie Seryjnego pierwowzoru. ale zawiszenia sa nie te, moc i hamulce tez sa zazwyczaj inne. Aczkolwiek na pewno bliżej maszyną Seryjnym do tych z WSBK niz tym z motoGP. Wkońcu jest też klasa motocykli Stock 1000. Gdzie motocykle nie sa tak zmodyfikowane jak te w WSB. Ja czekam na Testy porownawcze nowej ZX10R i S1000RR.
Odpowiedz