Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMiłem okazje pojeżdzić Tuono na dniach otwartych w Suzuki w Gdyni i znalezienei luzu w tym sprzecie graniczylo z cudem. Z jedynki od razu przeskakiwał na bieg drugi pomimo najdelikatniejszego ruchu stopa jaki moglem wykonac. Może to tylko ten egzemplarz akurat mial wade ale gosc ktory nas pilotowal (pracownik salonu) na moja uwage ze cos sie chyba stalo ze skrzynia biegow powiedizal że to normalka.... Jedzilem potem Aprilia Shiver jazda super pozatym ze predkosciomierz nie działał. Troche to dziwne bo zadne Suzuki w tym samym czasie testowane nie mialo jakiej kolwiek awarii. Nie swiadczy to chyba najlepiej nadal o jakosci tych sprzetow z Itali co? Sam pomykam Kawasaki ER6n 2007 i nie ma problemu ze skzrzynia biegow czy awaria predkosciomierza. Jednak sam sie napilem na wloski sprzet w przyszlosci i bedzie to MV AGUSTA BRUTALE:)... Pozdrawiam...
OdpowiedzTypowe dla zapowietrzonego układu sprzęgła. Wystarczy pokrecić jedną śrubką gdy tak się dzieje na przepłukanym układzie i luz idzie znaleźć w pół sekundy ;) Też tak miałem w swojej, mała regulacja i jest jak nówka. W modelach 2003 rok były podobno cyrki i nic nie pomagało, a w 2004 już skrzynie poprawili. Predkościomierz pewnie - zerwana linka albo ktoś glebe zaliczył i wyrwał czujnik. Czasami odkręcają czujnik, zeby km nie nabijać i sprzedać jako "prawie nówke"
Odpowiedz