Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMiedzy innymi po przeczytaniu tego testu kupiem 690 Enduro...nowe z salonu. Oczywiscie wiele wnioskow plynacych z testu Lovtzy jest prawdziwych: mega dynamiczny silnik, super hamulce, super jakosc wykonania. Nie zgodze sie jednak, ze motocykl ten jest typowym idealnym motocyklem i w teren i do miasta: ma za dlugie przelozenia, wiec nie mozna nim jezdzic ani w trudnym terenie, ani przeciskac sie w korkach (ani na 1 ani na 2 biegu), silnik ponizej 3.5 krpm szarpie bardziej niz inne 1-cyl jak np DRZ. Ma bardzo niewygodne siodlo, umieszczone na bardzo duzej wysokosci wiec nie ma mowy by ktos kto ma mniej niz 175cm dostal nawet na palcach do podloza. Zawieszenie jest piekielnie twarde i mimo regulacji na full soft czuc kazda nierownosc warszawskich drog. Kanapa nie ma zamka wiec strach go gdziekolwie zostawic. No i najgorsze...Motocykl wciaz trapi wiele chorob wieku dzieciego: parujace zegary, gasnacy podczas jazdy silnik (cos z czym serwisy na calym swiecie nie potrafia sobie wciaz poradzic) Motocykl ten moze byc idealny ale w wielu aspektach trzeba poprawic fabryke: - wygodniejsze siodlo - zmiana przelozen - nowe mapy zaplonu ograniczajace szarpanie i falowanie obrotow. - walka z zawieszeniem (mniej oleju, rzadszy olej, bardziej miekkie sprezyny)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza