Mick Doohan i odpowiednia odzież motocyklowa
Mick Doohan i MAC, czyli Komisja d.s. Wypadków Motorowych publikuje kolejną kampanię bezpieczeństwa – tym razem promowana jest odpowiednia odzież motocyklowa
Mick Doohan i MAC, czyli Komisja d.s. Wypadków Motorowych wspólnie stworzyli już jedną kampanię bezpieczeństwa. Nazywała się „Ulica to nie tor”, a głównym przesłaniem był apel do bardziej racjonalnego podejścia do jeżdżenia po drogach publicznych - została również okrzyknięta jedną z najlepiej wyprodukowanych kampanii.
Mick Doohan, australijska ikona Motocyklowych Grand Prix z czasów klasy 500 ccm uczestniczył teraz w kolejnej projekcie. Tym razem promowana jest odpowiednia odzież na motocykl. Film jest równie dobry co poprzedni, nazywa się „Gear up”, a po jego obejrzeniu chyba nie trzeba wiele tłumaczyć.
Mick Doohan:
„Jeżeli nie założysz odpowiedniej odzieży, równie dobrze możesz nie zakładać nic.”
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA kiedy takie filmiki będą puszczane w polskich programach? Zamiast tych wspaniałych reklam, promocji i innych porąbanych zjdaczy czasu. To jest przynajmniej coś porzytecznego.
Odpowiedzbardzo dobrze uzmysłowione;] i te ciuchy namalowane na ciele;]
OdpowiedzAmen.
OdpowiedzMysle ze za mało brutalne i za mało dosadne. Poza tym pokazywalbym zdjecia z rzeczywistych wypadków.
Odpowiedz