Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazję trochę polatać tym sprzętem i powiem że uśmiech nie schodził mi z twarzy, moc 160 KM robi swoje motor z 200km/h do 250km/h przyspiesza jak mój V-Strom od 150km/h do 200km/h dosłownie tak jak by ktoś kopnął cię w plecy.Siedzi się bardzo wygodnie nie ślizgasz się na kanapie jak w przypadku mojego DL. Zakręty pokonuje przy dużych prędkościach również lepiej niż moje suzuki, na mojej maszynie muszę bardziej się złamać do zakrętu niż w XR. Nie mogłem się przyzwyczaić do tak wysokich obrotów silnika gdzie miałem wrażenie ,że jadę na jakimś niskim biegu a w rzeczywistości był zapięty 6 bieg. BMW XR na oryginalnym tłumiku przy przekroczeniu 8000 obr. daje dźwięk nurkującego sztukasa jednym słowem obłęd. Jedyna wada jak dla mnie to zawieszenie jest zbyt sztywne, motor potrafi podskakiwać na nierównościach gdzie V-Strom dosłownie płynie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza