Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazję przejechać się tym motocyklem i ... motocykl do spokojnej jazdy max moc ok. 6 tyś obr jak w samochodach, "ciągnie" od spodu (nisko max moment obr). Ogólnie jednak dynamika tego motocykla jest bardzo słaba. Ciągły niedostatek mocy - w trasie ten motocykl się męczy. Zgadzam się że powyżej 120 km/h już praktycznie nie jedzie. Max 160 km/h i to w męczarniach i w bliżej nieokreślonym czasie. Przyspieszenie do 100 km/h - ok. 6 s. Generalnie nie polecam - motocykl jak na tą pojemność i cenę bardzo słaby. Jak dla mnie to dobra alternatywa dla maxi skutera i nic więcej.
OdpowiedzSą filmiki z NC750, gdzie osiąga ona licznikowe 192 km/h (gps-owe ok. 175 km/h), choć oczywiście w dobrych warunkach. Dynamika jest pojęciem względnym - zależy, do czego się porówna. W DCT to 5 sek do 100-tki i wszystkie puszki w tyle. Będąc przyzwyczajonym do osobówki i 125 cm3, ten sprzęt wydawał się jak rakieta. Jak ktoś przyzwyczai się do szybkiej 600-ty czy litra, to będzie mu za słabo. Ale ogólnie nie jest aż tak tragicznie, choć mogłoby być lepiej. Autka idzie sprawnie wyprzedzać. Słyszałem o projekcie NC750 z kompresorem w miejscu schowku na bak. Jakby dało to z 80-90 KM, to byłoby już coś. Ale wtedy utrata praktyczności. Często jest coś za coś - mniej mocy za niskie spalanie. Ja wolę niższe spalanie, bo mam węża w kieszeni. :-P A przy gęsto rozstawionych fotoradarach, monitoringach i wysokich mandatach oraz sankcjach zakup szybkich sprzętów traci dla mnie sens, chyba że zapieprzać będę na torze.
OdpowiedzNic dodać nic ując,zgadzam sie w 100%
Odpowiedz