Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeMi siê podoba, ma co¶ w sobie. Dla mnie bezbarwne s± wersje fabryczne GS 650 i 800 chocia¿ na pewno to dobre maszyny, ale po prostu mi siê nie podobaj± ( dodam, ¿e je¼dzi³em wszystkimi ) no i z klasy Tenerki ( prównuj±c na si³ê ) V- Strom zupe³nie do mnie nie przemawia, krzy¿ówka eduro z turystykiem, ale opinie ma pochlebne, bo to dobry motocykl:) Wersja Tenery z ABS-em ró¿ni siê trochê wygl±dem zbiornika paliwa, jest ni¿sza, ma ni¿sze skoki zawieszeñ ( mówiê na ni± kar³owata Teresa ) i te¿ mi siê nie za bardzo podoba, pewnie jest odpowiedniejsza dla ni¿szych. Je¼dzi³em ni± i mimo krytyki "speców", ¿e niewy³±czalny ABS to pora¿ka to wed³ug mnie spisuje siê dobrze, na asfalcie, w terenie na suchym i mokrym nie mia³em problemów z hamowaniem. Chcia³em ¿eby mi wsadzili do zwyk³ej Tenerki ABS ale nie robi± tego, a szkoda, bo chcia³bym mieæ wy¿sz± z ABS-em. Mo¿e znacie jaki¶ serwis czy warsztat co to robi, bo bym sobie chêtnie zamontowa³. Próbowa³em siê dowiedzieæ u ¼róde³ czyli w Yamasze, ale mnie olali i nikt nawet nie odpisa³ poca³uj siê w dupê. Trudno taki los. Mo¿e redakcja ¦cigacza co¶ wie o mo¿liwo¶ci za³o¿enia ABS-u? Bêdê wdziêczny za jakiej pocieszj±ce info. Pozdrawiam wszystkich.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza