tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Metzeler Roadtec 01 SE og³oszona najlepsz± opon± do motocykli sportowo turystycznych
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Metzeler Roadtec 01 SE og³oszona najlepsz± opon± do motocykli sportowo turystycznych

Autor: Wojtek Grzesiak 2021.03.09, 09:21 8 Drukuj

Opona Metzeler Roadtec 01 SE wygrała test niemieckiego magazynu Motorrad w kategorii opon sportowo turystycznych. Doceniono ją za doskonałe osiągi, pewne prowadzenie i niskie zużycie.

Podczas pięciu dni opony pokonały dwa tysiące kilometrów dróg o różnej nawierzchni, a w konkurencji brało udział sześciu producentów. Metzeler Roadtec 01 SE nie tylko wygrała test, ale również otrzymała wyróżnienie "Best Buy" w kategoriach codziennego użytku, jazdy po wiejskich drogach oraz wytrzymałości. Testujący docenili jej prowadzenie, przyczepność, precyzję oraz stabilność.

NAS Analytics TAG

W podsumowaniu testu nie szczędzono pochwał: "Pomimo silnego sportowego charakteru przyczepność na mokrej nawierzchni jest fenomenalna." Dużą zaletą jest dobry balans pomiędzy przednią i tylną oponą. Podczas codziennego użytku opony Roadtec 01 SE udowadniają, że skrót Sports Edition nie jest tylko nazwą, ale przekłada się na właściwości jezdne. Oprócz tego, testowane opony wykazały najmniejsze zużycie.

Opona Metzeler Roadtec 01 SE jest polecana dla posiadaczy motocykli typu naked oraz oczywiście maszyn sportowo turystycznych. Nadaje się zarówno do jazdy w mieście jak i na podróżowanie na średnich dystansach. Producent zapewnia, że stanowi dobry kompromis pomiędzy sportowymi osiągami, pewnym prowadzeniem i długą żywotnością, czego dowiodła w teście.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: KenLee 10/03/2021 10:53

Nie wyjasnie, poniewaz nie czytam Auto Bilda, a zinternacjonalizowany rynek samochodow interesuje mnie glebiej raz na 10 lat, kiedy mam kupic kolejne auto. Za to Motorrada czytuje od 1987 roku- najpierw przypadkowe numery kupowane od handlarzy na bazarku, potem od 93 regularnie przez jakies 3 lata rownolegle z siostrzanym Motocyklem, ktorego przestalem kupowac w 2006, tak jak i pozostale papierowe czasopisma. Poczatkowo Motorrad byl jak biblia pelna prawd objawionych- jedynym zrodlem wiedzy o zachodnich motocyklach, nie liczac paru wpisow w Mlodym Techniku i Auto Technice Motoryzacyjnej. Potem w 1991 sam zaczalem jezdzic sprzetami zza zelaznej kurtyny- swoimi i kolegow i pojawily sie pytania. W czym ko³kowata "ceg³a" BMW wybierana kilkakrotnie motocyklem roku jest lepsza od np Hondy CBR? Dlaczego szczekowiec Schubert otwierany dwoma rekoma jest lepszy od Caberga J1 otwieranego jednym kciukiem? W czym siermie¿ny TC Schwabenledder jest lepszy od Dainese? Itd. itp. Zapytany kolega z Niemiec odpowiedzial mi dowcipem: "Do testu porownawczego Motorrada staja motocykle Suzuki, Hondy, Ducati i Harleya- ktory z nich bedzie najlepszy? Oczywiscie- BMW!". Dowcip w pelni zrozumialem czytajac ktoras edycje Alpen Masters wygrana przez Suzuki, ale w tekscie znajdowala sie uwaga, ze gdyby podstawiono BMW w wersji takiej jak w zeszlym roku, to by wygralo :-) Potem pojawil sie internet i szersza krytyczna interakcja z czytelnikami i zrobilo sie bardziej merytorycznie, ale nie do konca. Zeby nie byc goloslownym, siegnalem do szafki i wyciagnalem pierwsza gazete z brzegu- niemieckie wydanie 07 z 17.03.2006. Pierwsze porownanie na ktore trafilem to ranking motocykli uzywanych do turystyki, do 3000 EUR "Was furs Leben" i juz mialem bic sie w piers, bo w rankingu krolowala Japonia, ale w osobnej wyeksponowanej ramce autorzy zadaja dramatyczne pytanie: "Keine grosse BMW?", po czym wyjasniaja, ze za ta kwote mozna jedynie kupic K75 albo dwuzaworowe boksery z astronomicznym przebiegiem i traktowane ostrzej (!) , a take sprzety przeciez maja prawo szwankowac tu i tam czy klepac zaworami... :-) Dziwne, ze obecne w rankingu japonskie "swiezynki" jak GTR 1000, czy FJ 1200 jakos nie mialy tych problemow. Z reszta w samym tym numerze jest osiem pelnostronicowych reklam BMW, jedna za druga. Nie k±sa sie reki ktora karmi.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê