Metzeler Karoo 3 debiutuje w Mediolanie
Na odbywających się właśnie w Mediolanie targach EICMA Metzeler zaprezentował najnowszą oponę enduro o nazwie KAROO™ 3, przeznaczoną dla segmentu on/off, która już teraz trafiła na wyposażenie nowych modeli motocykli BMW.
Nowa opona niemieckiego producenta ze słoniem w logo zaprojektowana została dla motocyklistów uwielbiających podróże, w tym także te poza drogami asfaltowymi. Trafi ona do sprzedaży wiosną 2013 i zastąpi modele MCE Karoo i MCE Karoo T.
KAROO™ 3 to doskonała nowoczesna opona do podróżnych motocykli enduro o średniej i dużej pojemności, które poruszają się zarówno po asfalcie jak i poza nim. Doskonałą tego ilustracją jest najnowszy model BMW R1200GS wyposażony w ten produkt w rozmiarze 120/70 R 19 z przodu i w nowym rozmiarze 170/60 R 17 z tyłu.
Nowa opona Karoo 3 to bardzo wszechstronny produkt, który gwarantuje wysokie przebiegi, doskonałe właściwości jezdne w terenie, najwyższą stabilność i doskonałą zwrotność. Wszystkie te bardzo elementy są niezwykle istotne dla motocyklistów pokonujących bardzo duże odległości po drogach asfaltowych i osiągających cel podróży poza nimi. W porównaniu z poprzednią generacją Karoo i KarooT nowy model wyróżnia:
- nowa mieszanka, która w Karoo 3 jest o wiele bardziej homogeniczna, zapewniając o wiele lepsza wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia bieżnika, dając jednocześnie lepszą trwałość i większy przebieg. Nowa mieszanka charakteryzuje się też lepszym tłumieniem własnym.
- struktura polimerowa zapewnia wytrzymały, ale jednocześnie elastyczny charakter gumy, co przekłada się na lepsze przyleganie do podłoża. To zapewnia wyższą trakcję i zwrotność.
- wzór bieżnika zawiera w sobie trapezoidalne klocki z innowacyjną geometrią, która zapewnia wysoką przyczepność w terenie przy wszystkich kątach pochylenia motocykla. Bruzdy rozdzielające klocki bieżnika w kształcie litery V zapewniają właściwe przyleganie klocków opony do podłoża, optymalnie rozkładając tym samym obciążenia na podłoże i zwiększając trwałość. Centralne klocki mają większy rozmiar, co zmniejsza ich ruchliwość i tym samym poprawia stabilność przy szybkiej jeździe. Odległości między klockami różnią się na środku i po bokach opony. Dzięki większemu oddzieleniu od siebie środkowych klocków, nowa opona oferuje lepszą penetrację miękkiego terenu.
Nowa opona dostępna będzie od wiosny 2013 w następujących rozmiarach:
Przód:
110/80 - 19 M/C 59R TL M+S
120/70 R 19 M/C 60T TL M+S
90/90 - 21 M/C 54R TL M+S
Tył:
150/70 - 17 M/C 69R TL M+S
170/60 R 17 M/C 72T TL M+S
130/80 - 17 M/C 65R M+S
140/80 - 17 M/C 69R M+S
140/80 - 18 M/C 70R M+S
150/70 - 18 M/C 70R M+S
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeBMW nowe wychodza narzie na nowych Metzeler Next
Odpowiedz