Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMasz absolutną rację prosty duży silnik najlepiej V8 amerykaniec na gaźniku po 2 zawory na cylinder i wałek rozrządu w bloku, przejedzie 2 miliony kilometrów, ma piękny głos, moc i jest łatwy w naprawach (łatwy dostęp do wszystkiego) to jest to a nie turbo, koła dwumasowe, nowoczesne wtryski i pełno innych bajerów a rozpadnie się po 300 tyś. km. To samo zaczynają robić w motocyklach już ABS wchodzi coraz to wydajniejsze katalizatory niebawem pewnie downsayzing i turbiny a w ogóle masa elektroniki po co to komu? Ekologia? Ile jest motocykli i ile one zadymią? Pozdrawiam.
OdpowiedzStękasz na Abs w motocyklu ? A hamowałeś może kiedyś przy 5 stopniach w deszczu, awaryjnie ? Odpal Yt i sobie sprawdź czemu służy abs i dlaczego w motocyklu do jazdy na codzień jest tak przydatny i zajebisty. Abs ? Abs jest w motocyklach od 20 lat, zaczynając od pierwowzoru BMW K100rs bo dziś dzień.
Odpowiedzdobra abs może jest przydatny ale reszta nie patrząc na dzisiejszy zasrany ekologiczny świat za pare lat będą tylko pojazdy elektryczne którymi będzie można jezdzć tylko w garażu nie dłużej jak 15 min w dni parzyste za pozwoleniem za które trzeba będzie zapłacić.Boże widzisz i nie grzmisz.
Odpowiedz