Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeMarcin bzdur± jest ¿e BMW ¶miga w Moto GP, na co sam sobie odpowiedzia³em :), czy je¼dzi³em BMW S1000RR, czy je¼dzi³ mój szwagier, brat, kolega, s±siad chyba nie, jak mniemam Ty je¼dzi³e¶ i co z tego? S³owo "dzieciak" zostawiê bez komentarza.
OdpowiedzTu ja ci odpowiem ostatnio spotka³em typka w³asnie na S1000RR przesiad³ sie na niego z Yamahy R1 rn19 i powiedzia³ ze jest znacz±ca róznica w mocy i jej oddawaniu. tak jak by sie z 750 przesiad³ na 1000.
OdpowiedzTe¿ siê przesiad³em z R1 ale RN22. Ró¿nica jest kolosalna. Ale nie chodzi tylko o moc/silnik. Zawiecha, elektronika i ogólnie pojêta przyjemno¶æ z pokonywania ka¿dego kilometra to po prostu bajka. B A J K A!
OdpowiedzSzczerze ja bym nie chcial Rn22 bo nie nawidze gdy co¶ udaje cos czym nie jest! Udawanie V4 mi nie pasuje. I epoka R1 skoñczy³a sie dla mnie na Rn19 Stylistycznie i silnikowo. Czytalem test ¿e rn19 byla mocniejsza jak rn22, tyle ¿e mia³a gorszy do³. ale lepsz± góre.
Odpowiedz