Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeMam pytanie jak f4i spisuje się w trasie przeloty dzienne ok 300 , 400km
OdpowiedzDzienny przelot 1200 kilometrów bez specjalnych wcześniejszych przygotowań. 400 km to wyprawa dla zabawy na CBR-e . Zrobiłem nią po podwórku 10 tys. km w tym sezonie. Myślałem ,że nic wygodniejszego od VFR-ki na długa trasę nie trafię , a tu miłe zaskoczenie , 600F to bardzo sympatyczne jeździdełko . Po winklach też.
Odpowiedzty chyba żartujesz porównując VFR do CBR.... VFR momend z dolu V4 o taaaak, do turystyki 100 razy bardziej przydatna... Cbr ok jest wygodniejsza od innych sportow R6 czy 636, ale to nie turystyk i mowiac ze po 400 km nie boli cie nic w zyciu ci nie uwierze czlowieku chocbys byl z tytanu, nadgarstki nie wytrzymaja, chyba ze to 400 km po autobahnie 160km/h
OdpowiedzNie ma problemu . Zaczął się drugi mój sezon na CBR-ce . Możemy się umówić ( prócz czerwca ) . To nie kwestia wiary a polatania . Nie mam w zwyczaju wypisywać bzdur na forach . Porównałem VFR-kę i CBR-ę bo je po prostu używałem i to intensywnie ,a nie jedynie porównując ich parametry :-). To różne moto . CBR a daje radę . Ps. Żeby śmieszniej było poganiałem po prawie tych samych terenach co autor tekstu. W tym roku uszczegółowić chcę mapę zwiedzania i rozszerzyć o dawne dalekie wyprawy ( na CBR-ce :-) ) ! Dobrego zakończenia sezonu !
Odpowiedz