Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeMam dokładnie takie same przemyślenia. Co z tego że 10 koni więcej skoro jednocześnie i 20 kilo masy więcej? Co z tego że Honda ma w ofercie 6 maszynek pod kategorię A2 skoro Ninja jest ładniejsza. To że jeden gość ma 6 córek a drugi jedną nie oznacza że ten z 6cioma szybciej doczeka się zięcia. :)) Nie załapałem tego minimum wagi - dlaczego Ninja 300 może ważyć 170 kilo a CBR 500 ponad 190. Czy to przez te 10 koni? Poza tym z motocyklami jak ze wszystkim w marketingu - jeśli da się potencjalnemu klientowi wmówić że potrzebuje R1 albo co najmniej małego Bandita, bo "wie Pan te 300tki to takie damskie motorki"... Do niektórych już zaczyna trafiać cena litra benzyny, a że z wyglądu Ninja 300 nie wygląda na 300 to i duma nie cierpi :)). Jak dla mnie panowie z Hondy powinni spojrzeć łaskawszym okiem na kokpity swoich nowych 500tek - to że wszystkie mają taki sam kokpit to duże niedopatrzenie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza