MV Agusta F4CC model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 5 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 5 |
Ergonomia | 5 |
Ekonomiczność | 5 |
Koszty utrzymania | 5 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 11 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 5 |
W teren | 2 |
Do turystyki | 5 |
Na tor | 5 |
Do lansu | 5 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
MV Agusta F4CC
Rok
2008
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1078 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
200.00 KM (146.0 kW)) przy 12200 RPM
Maksymalny moment obrotowy
125.00 Nm (12.7 kgf-m or 92.2 ft.lbs) przy 9000 RPM
Max RPM
13000
Stopień sprężania
13.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
79.0 x 55.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
187 kg
Wysokość siodła
810 mm
Długość całkowita
2,007 mm
Szerokość całkowita
810 mm
Rozstaw osi
1,408 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur chromowo molibdenowych
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
129 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
120 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
190/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
210 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
315.0 km/h (195.7 mph)
Stosunek mocy do masy
1.0695 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
21.0 litry
Rezerwa paliwa
4.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze