MV Agusta F4 R 2012 - tañsza i s³absza siostra
MV Agusta zaprezentowała bardziej ubogą wersję swojego flagowego superbika na rok 2012. Na pokładzie znalazło się wyposażenie z niewiele niższej półki, silnik produkuje mniejszą moc i ogólnie motocykl jest tańszy. Teraz, we Włoszech kosztuje jedynie 82 tysiące złotych. Wersja RR to wydatek około 100 tysięcy.
Oba motocykle mają ten sam silnik Corsa Corta, co po polsku znaczy krótki skok, a mianowicie 79 mm x 50.9 mm. Dzięki temu czterocylindrowa jednostka o pojemności 998 ccm kręci się aż do 13 700 obr/min. W porównaniu do RR, moc spadła z 201 do 195 KM. To za sprawą innego komputera oraz głowicy, która nie jest już portowana ręcznie. Wciąż jednak pozostały takie smaczki, jak tytanowe zawory, czy kontrola trakcji.
Motocykl stracił też na zawieszeniu, nie ma już wszechobecnego Ohlinsa. Z przodu jest widelec Marzocchi, a z tyłu element Sachsa. Oczywiście z pełną regulacją. Mocowanie wahacza nie jest już regulowane, a amortyzator skrętu to produkt MV Agusty. Hamulce to wciąż monoblocki Brembo, ale radialna pompa z tym logo zamieniła się ze zwykłą z katalogu Nissina. Rama nie jest już spawana technologią TIG, ale MAG. Aluminiowe felgi są teraz odlewanie, a nie kute. Tylny, jednostronny wahacz wciąż posiada system szybkiego zdejmowania koła i waży zaledwie 5 kg. Motocykl waży na sucho 192 kg i już jest w sprzedaży.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeczyli w zasadzie s± ju¿ 3 F4 w sprzeda¿y: F4 1000, F4 R i F4 RR?
Odpowiedzwww.iwgtfy.com/?q=mv+agusta+italy
Odpowiedzbia³oczarna jest przepiêkna < 3
Odpowiedz