MV Agusta Brutale 910 S model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Informacje ogólne
Model
MV Agusta Brutale 910 S
Rok
2008
Kategoria
Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
907.9 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
139.00 KM (101.5 kW)) przy 11000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
96.00 Nm (9.8 kgf-m or 70.8 ft.lbs) przy 7900 RPM
Max RPM
12000
Stopień sprężania
13.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
75.9 x 43.2 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Olej i powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
185 kg
Wysokość siodła
805 mm
Długość całkowita
2,007 mm
Szerokość całkowita
685 mm
Prześwit
135 mm
Rozstaw osi
1,410 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur chromowo molibdenowych
Wyprzedzenie
102 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Opona przednia
120/65-ZR17
Opona tylna
190/50-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
210 mm
Układ wydechowy
Euro 3
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
257.5 km/h (160.0 mph)
Stosunek mocy do masy
0.7514 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 litry
Rezerwa paliwa
4.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze