Luz i styl? Tylko na Nudzie 900
Rusza ofensywa reklamowa Husqvarny Nuda 900, która trafi na rynek ju¿ za 3 miesi±ce. Jak widaæ na za³±czonym obrazku BMW wp³ynê³o nie tylko na jako¶æ produkowanych motocykli, ale tak¿e na formê i styl komunikacji z przysz³ymi klientami. Od lakonicznych informacji o produktach i dzia³aj±cej od ¶wiêta strony internetowej, Huska przesz³a do porz±dnych produkcji wideo, wysypu multimediów i porz±dnej witryny www.
Co wa¿ne W³osi odpu¶cili trochê z wizerunkiem offroadowych hardcorów, których przed dalsz± jazd± jest w stanie powstrzymaæ jedynie otwarte z³amanie i skierowali przekaz do „normalnych” ludzi. A zatem luz, styl i u¶miechy piêknych kobiet? Proszê bardzo – na Nudzie 900.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeGodna uwagi jest jedynie ta panienka w fajnych Ray-Ban'ach. A tak to wieje Nud±...
Odpowiedzta reklama jest po prostu nudna..
OdpowiedzZgadza siê, do tego lans, cukierki i kobieco¶æ jak w wiêkszo¶ci nowych BMW. To wszystko idzie w stronê Gladiusa. Bleeee
OdpowiedzMy¶lê, ¿e jest gorzej, bo emocji w tej reklamie jest tyle, ¿e a¿ mi siê spaæ zachcia³o. A zamiast Nudy, która raczej nie bêdzie nudnym motocyklem (105 KM i waga poni¿ej 200kg) mo¿na by do niej wstawiæ tuk tuka z Indii, lub jaki¶ inny motorek do 125 cm3 wyprodukowany gdzie¶ w Azji. Na pewno lepiej pasowa³ by klimatem i emocjami do tej reklamy i wywo³ywanych przez ni± emocji (lub raczej ich braku :) )
OdpowiedzJakby ¦cigacz udostêpnia³ przycisk "lubiê to" pod komentarzami, to bym Ci go nagniót³. Redakcjo, co Wy na to? :)
Odpowiedznuuuda
Odpowiedz