Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeLiczyłem na więcej ciekawych wniosków w tej rozprawce na temat kupowania testów. Temat dla mnie ciekawy, ale mało istotny, bo w Polsce testy rodzimych redakcji przyjmowane są raczej z przymrużeniem oka. Czytelnik nie bardzo wierzy, że testujący ma jakąś głębszą wiedzę na temat tego co napisał. I nawet jeśli jakieś kupowanie testów można między bajmki włożyć, to pewna przychylność testera dla dostawcy owych testowych pojazdów jest wprost wpisana w naszą rzeczywistość. Bo jak źle napiszesz to się obrażą i następnego pojazdu nie wypożyczą. Znam to z autopsji. Napisać kilka krytycznych uwag na temat króla skuterów Burgmana? Że niby wolniejszy od jakiegoś tajwańskiego "no name". Że niby słaby design połączenia pseudo drewna z nadmiarem chromu się nie podoba? To w najbliszym czasie nie mamy żadnych modeli testowych Suzuki dla tej redakcji. A może jeszcze wycofają reklamę w magazynie? O nie !!!! Dla załagodzenia sprawy napiszemy, że wszystkie są super. Burgman też ! Takie są realia polskich testerów. Zbyt dużo przeczytałem słabych testów z nadmiarem lizusostwa w polskim dziennikarstwie, żeby nie mieć do nich rezerwy. Czytelnicy też to czują. Prawdziwe testy? W Niemieckich gazetach, amerykańskich. Tylko w obcym języku. Tam się nie boją wypożyczyć pojazd i go skrytykować, jeśli coś jest nie tak. Pozwala to na wiarygodność wobec czytelnika, a wnioski z testu mają jakieś faktyczne znaczenie.
Odpowiedzteż to znam z autopsji , nie pisz krytycznie o .... bo nam reklam nie dadzą .
Odpowiedz