Kymco Xciting VS 400 - nowy poziom ekscytacji już w salonach
Kymco Xciting VS 400 to jedna z najgorętszych nowości sezonu 2023 na rynku maksi skuterów. Agresywny i sportowy wygląd, za którym idzie w parze mocny, jednocylindrowy silnik z pewnością skuszą wszystkich, którzy szukają wygodnego, dynamicznego i oryginalnego jednośladu. Możesz nim przecinać korki w miejskiej dżungli lub wyruszyć w podróż - wybór należy do ciebie.
Piąta generacja modelu Xciting wjechała do polskich salonów i jest gotowa na podbój waszych serc i portfeli. W nowej odsłonie Xciting VS 400 zachwyca już samym wyglądem. Proste, ostre i sportowe linie w naturalny sposób nawiązują do świata sportowych motocykli.
Szybki nawet kiedy stoi
Przód przyciąga agresywnym spojrzeniem reflektora LED i szeroką czaszą z dopracowaną aerodynamiką. To w połączeniu z wysoką, regulowaną szybą zapewnia doskonałą ochronę przed wiatrem. Na drodze do zadartego i ostro zakończonego ogona mamy krótkie, ale komfortowe podesty i tłumik z osłoną o futurystycznych kształtach.
Najmocniejszy w klasie
Jak słusznie zgadliście, w ślad za dynamiczną stylistyką idą również osiągi. Xciting VS 400 jest napędzany znanym i lubianym silnikiem o pojemności 400 cm3, który dostosowano do wymagań normy emisji spalin Euro 5. W swojej najnowszej odsłonie daje wam do dyspozycji maksymalną moc 33,85 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 37,5 Nm. To wszystko czyni go jednym z najmocniejszych jednocylindrowych maksi skuterów na rynku.
Stworzony dla ciebie
Kymco Xciting VS 400 jest skoncentrowany na kierowcy, co widać po kształcie kanapy, która zapewnia solidne podparcie w trakcie jazdy. Przód zwęża się tak, żeby wygodnie ułożyć nogi na podestach i sprawnie podeprzeć się nimi podczas zatrzymywania.
Jednocześnie część przeznaczona dla pasażera jest tak wyprofilowana, że ten nie przesunie się do przodu w razie nagłego hamowania. Dodatkowo pasażer może liczyć na rozkładane podnóżki. Żeby ułatwić dostęp do przestrzeni bagażowej, kanapa otwiera się od środka do zewnątrz.
Emocje pod kontrolą
Kymco Xciting VS 400 to nie tylko szybkość i wygoda, ale także bezpieczeństwo i pewność prowadzenia. Kierujący może liczyć na pomoc układu ABS oraz kontroli trakcji. Przednie koło o średnicy 15 cali i tylne o średnicy 14 cali stanowią doskonały balans pomiędzy komfortem, zwinnością i precyzją prowadzenia. Do zatrzymania służą m.in. dwie tarcze z przodu. W przednim zawieszeniu zastosowano widelec z podwójną półką, co zwiększa stabilność.
Mistrz innowacji
Oświetlenie wykonano w pełni w technologii LED, ale nie to jest tu wyjątkowe. Kymco Xciting VS 400 to pierwszy maksi skuter na rynku, który ma światła do jazdy dziennej. Przy okazji zaprezentowania nowej generacji przeprojektowano zegary tak, by nadać im sportowego wyglądu. Standardem jest tu również system bezkluczykowy.
Prawdziwy oryginał
Z okazji 10. urodzin modelu Xciting 400 Kymco ma w rękawie asa w postaci limitowanej edycji modelu Xciting VS 400, która trafi na rynek w liczbie zaledwie 500 egzemplarzy. Wyróżnia ją biało-czarne malowanie z czerwonymi akcentami i felgami.
Za standardową wersję Kymco Xciting VS 400 trzeba zapłacić 34,5 tys. zł, a limitowana edycja jest droższa zaledwie o 400 zł. Gorąca nowość od Kymco jest już w salonach, więc warto odwiedzić najbliższego autoryzowanego dilera i wyruszyć na ekscytującą przygodę.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCena jak za Hondę. Z czym do ludzi.. :)
OdpowiedzKymco za 3/4 ceny japońskich skuterów jeszcze było w normie, za podobne pieniądze, to niestety nie ta jakość produktu, a obsługa posprzedażna, to już kompletnie nie ten poziom. No co poradzić, ...
OdpowiedzKymco to klasa sama w sobie. Jedna z najlepszych marek która robi skutery.
OdpowiedzBzdura
OdpowiedzKomentarz też sponsorowany? :) Z tą reklamą to trzeba subtelniej ;)
Odpowiedz