Kymco 125 K-Pipe - dla młodych
Kymco przygotowało ciekawą propozycję dla młodych motocyklistów, którzy chcą pojeździć rozrywkowym połączeniem nakeda i funbike’a. K-Pipe wyposażony jest w jednocylindrowy, czterosuwowy silnik oraz automatyczne sprzęgło współpracujące z 4-biegową przekładnią. Oznacza to, że motocykl nie ma klamki sprzęgła, ale kolejne biegi wbijamy normalnie, dźwignią z lewej strony. Cały pojazd waży nieco ponad 100 kilogramów i ma być według producenta idealnym pojazdem dla kogoś, kto wsiada na motocykl po raz pierwszy i chce, aby przygoda z jednośladami rozpoczęła się w sposób pewny i bezpieczny. K-Pipe oprócz swojej prostoty jest całkiem nieźle wyglądającym sprzętem. Elementy takie jak czerwony zacisk hamulcowy, czerwony monoshock czy kratownicowa rama muszą spodobać się młodym.
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJeżdżę już od ponad trzech lat motorowerem Kymco (Nexxon 50),przejechałem nim bezawaryjnie ponad 18 tys. km.Mam zaufanie do tej marki i jej produktów.Motocykl wg. mnie to dosyć ciekawa propozycja ...
Odpowiedzubrali silniczek z lat 60 w nowoczesny design i juz się cieszą... nawet romet k125 ma 5 biegów, a silnik jak juz budują"nowoczesny motor" tez powinien byc chociaz trochę nowoczesny
Odpowiedzhttp://www.motofichas.com/repositorio//Motor+Hispania//mh_kn1_125_lc.jpg Dostrzegacie podobieństwo??
OdpowiedzA może z innej beczki - http://polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Filly-50/121390 -a teraz to - http://www.peugeotscooters.co.uk/peugeot-scooters-detail.php/V-Clic-50cc-14 / Dostrzegacie podobieństwo?
OdpowiedzJaki motor jest na tym linku? Faktycznie podobny...
OdpowiedzW roku o ile się nie mylę 1997 oglądałem katalog Motorrad i tam właśnie pierwszy raz widziałem nowość czyli Kymco Filly,konstrukcja była na tyle udana że naturalną koleją rzeczy po kilku latach na rynkach światowych zaroiło się od wszelkiej maści chińskich klonów owego Kymco czyli wszelkie jeżdżące lub dogorywujące w garażach i na złomowiskach Zippy i inne wynalazki to właśnie pochodne tego modelu Kymco i nie zawsze jest tak że Chińczyk (no bo jak by nie patrzeć to Kymco jest z Tajwanu a Tajwan należy do Chin) kopiuje tylko to jest dobitny przykład na to że nawet taki producent jak Peugeot podpiera się chińską techniką!!!
Odpowiedzdevil przeciez to zupełnie inny sprzęt!!! poza klasą, nie widze żadnego podobieństwa
OdpowiedzHaha, zmienili lampę i już mają "swój" motocykl.
OdpowiedzDokładnie. Sprzęcik świetny pod warunkiem, że cena będzie normalna.
Odpowiedzpierwsze podstawowa rzecz ktorej brakuje w artykule, ile kosztuje motocykl ( nawet szacunek nie jest podany)
Odpowiedz