Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeKurde ja nie kumam go¶ci. Po³owa ludzi w terenie czeka na sprzêt pokroju XR 250-400 albo DR-Z. Przepis na niez³y zarobek dla Hondy jest prosty jak drut. Wzi±æ ramê z CRF 250. Wsadziæ niewysilony silnik o pojemno¶ci oko³o 300 cm3 o mocy 30 KM i skokach zawieszenia oko³o 270 do 300 na stronê. Waga wyniesie ko³o 120 kg z zestawem do homologacji. A nie klocka 144 kilo !!!! Ja wiem, ¿e ten pewnie jest fajnie wykonany i pewnie parê elementów siê z niego da zdj±æ ale na Boga !!!!. Czy trudno jest stworzyæ motocykl ide± zbie¿ny do XR 250 albo DT 125 ?? Hondo z lat 90-tych wróæ do nas (XR 400, Afirca, CBR 600F, Civic VI , CRX, ....) Co siê tam w tej firmie wyrabia !!!
OdpowiedzTo nie jest rama od crf ca³kowicie inna i do tego stalowa
OdpowiedzMoja xr 250r 2002r. 107kg i 28KM 7l/200km kuloodporny silnik ¿adna nowoczesna konstrukcja je¿eli chodzi o ¿ywotno¶æ nie dorasta do piêt, jezeli chodzi o moc taka crf 250x to taka sama, jesli chodzi o wage to 4kg na kozy¶æ wagi dla crf, ALE gdzie cena koszty spalania i utrzymania ( serwisu ) czuje siê wygrany to juz czwarta xr w moim ¿yciu by³a 650 400 i 250 - najlepsza lekka zwinna i wystarczajaca wszedzie na tor, las bloto podjazdy, jedynie na d³ugich prostych mocy brak, ale to potrzebne tzw. mistrzom prostej!
Odpowiedz