Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem ten motorek z silnikiem 150 ma przejechane ok 500 km nie powiem bardzo mięciutki w lekkim terenie też idzie ładnie ale do serwisu nie jadę skoro przegląd ogranicza się na wymianie oleju i wytrzepanie filtra powietrza za 130 zł.Olej wymieniłem sam wszystkie niedoróbki wyeliminowałem w sumie jest dobrze ale myślę że skoro motocykl ma 150 cm pojemności i trzeba posiadać prawo jazdy na motocykl to co za idiota konstruktor to blokuje ten silnik, przecież taki motorek powinien lekkim dydem bujnąć się do 130km na godzinę nie po to aby tak jeździć i szaleć ale miec zapas tej prędkości np. do wyprzedzania bezpiecznego oczywiście.Kolejna niedoróba to przednia zębatka zdawcza buja się we wszystkie strony (złe zabezpieczenie)to może skutkować wyrabianiem się wałka i zębatki zdawczej.Sprawa trzecia nieszczelne szybki licznika i obrotomierza(zachodzą parą).Czwarta sprawa przy spokojnej jeździe po mieście przy równych obrotach 4000 tys odczuwalne szarpanie jakby coś go trzymało.Reszta okaże się w dalszej eksploatacji.Chętnie odpowiem na pytania co do tego sprzętu.
OdpowiedzZacznijmy od gaźnika,przewężka wyjścia z gaźnika 0,95 cm,kruciec od strony gaźnika 1,1 cm a od strony cylindra 1,6 cm,kolanko wydechu 1,2 cm.Spróbuj znormalizować wszystko do 1,6 cm.Zmień średnicę wydechu.Zmiana modułu zapłonowego na odblokowany,nie będzie ograniczał obrotów silnika.Zmiana filtra powietrza o większej wydajności.Iregulacja gaźnika.
OdpowiedzTeż mam podobny motocykl Shineray XY 150-17. Różni się kilkoma szczegółami od Rometa ADV 150 i silnikiem. Wykonanie jakby ciut lepsze, ale to tylko moje subiektywne spostrzeżenia. Z tego co piszesz, w moim bliźniaczym modelu takie wady jeszcze nie występują, żeby było zaparowywanie zegarów czy szarpanie. To że te silniki mają zdławione silniki, jest spowodowane pewnie tym, żeby się zmieścić w czystości emisji spalin. Po dotarciu chce wymienić zębatkę z przodu na większą, bo prędkość maksymalna jest zbyt niska za miastem. Zgadzam się, że te "serwisy" to porażka. Jak ktoś sobie umie samemu naciągnąć łańcuch, wyczyścić filtr powietrza, czy zmienić olej może zrezygnować z serwisów. Tym bardziej że przebieg jest tylko do 6 tys. km.
OdpowiedzJa zębatkę zmieniłem na 15Z bo oryginał to 14Z a jakie problemy z dobraniem miałem 3szt zamówiłem i zadna nie pasowała bo te cymbały na allegro nawet wymiarów nie potrafią podać w opisie.Zębatka na wałek 20mm w środku frezu 18mm szerokość frezu 5 mm jednego i drugiego.Ja zamówiłem tajwańską produkowaną dla USA.
OdpowiedzDzięki, to cenna informacja o tej zębatce. Dobrze wiedzieć jak będę zamawiał. Napisz, jak się zmieniło przyspieszenie, obroty i prędkość maksymalna na nowej zębatce. Biegi w tym Shineray,u są bardzo krótkie. W terenie bardzo przydatne, ale poza miastem to trochę przeszkadza, bo przy prędkości ok. 90 km są wysokie obroty i silnik jest głośny. Ja na razie swoim przejechałem ok. 330 kilometrów. Do tego czasu naprężyłem łańcuch i zmieniłem olej. Nic się na razie nie dzieje.
Odpowiedz