Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem sprzęt 2017 v-strom DL650 pod koniec maja 2017. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe w mieście 5,5 l a przy spokojnej jeździe nadal ponad 5l w moim przypadku 5,2. Na trasie odległośc 250 km z jedną przerwą przy normalnej jeździe na obwodnicach i drogach ekspresowych przy prędkości 130-135 km/h a poza obszarem zabudowanym około 100 km/h komputer pokazał 5,3l/100km. Więc 4l/100 km ktorymi chwali się Suzuki w tym modelu standardowo okazało się nieosiągalne. Trzeba by jechać stałą prędkością 90 km/h bez wyprzedzania na 6-stym biegu ale raczej nie po to się kupuje tego typu motocykl. :) Ja mam 185 cm wzrostu więc szybka na turystykę zdecydowanie za niska więc czekam na regulowaną GIVI AF3112, podnożki są dosyć wysoko więc nogi konkretnie zgięte w kolanach.Kierownica mogłaby być odrobinę bliżej kierowcy i odrobinę wyżej( tu akurat mozna akcesoryjnie ją podwyższyć). Oryginalne stosunkowo niedrogie osłony rąk zwiększaja szerokośc motocykla z 835mm do 910 mm o ile pamiętam więc szukam innych być moze sw-motech BBSTORM (najgorsze jest ze przedstawiciele tych firm w Polsce nie są w stanie podać informacji o ile szersza jest ich osłona, o ile wyzsza jest ich szybka itp..)W kazdym razie ogólnie jestem bardzo zadowolony z akcesoriami i ubezpieczeniem to koszt około 40K PLN - to drogo. Z jakiegoś dzwinego powodu motocykle ostatnimi laty są traktowane jak dobro luksusowe podobnie jak ostatnio masło :):):) Mamy sierpień i nadal lipa z dostępnością akcesoriów innych firm.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza