Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeKoszmar projektanta. Czasy SUVów w¶rod motocykli nadchodz± a paw podchodzi.
OdpowiedzPrzepraszam, ale o co w tej wypowiedzi mia³o niby chodziæ?
OdpowiedzDla mnie motocykle powiinny byæ estetycznie i technologicznie wysublimowane, szybkie, z twardym zawieszeniem, lekkie, wykonane z drogich materia³ów. Przecinaki Ducati, du¿e Monstery, Aprilia Tuono V4, dawniej GSX-R 1000 K5, Kawa 636 05-06, filigranowa R6 itd. Odpowiedniki Ferrari w¶ród motocykli. Te wszystkie ociê¿a³e turystyczne enduro, z wolnobrotowymi silnikami, tocz±ce siê z kuferkami po mie¶cie i poza nim, pobudzaj± odruch wymiotny. To odpowiedniki SUVów ¶wiata motocykli. Tylko kto je¿dzi SUVami - w 80% tlenione tipsiary a reszta to bezjajeczni faceci po andropauzie. Dziwne, ¿e takie motocykle chc± kupowaæ jacy¶ m³odzi mê¼czyzni...
OdpowiedzW 100% popieram... i jad± z tymi kuframi co rano do pracy, jakby z syberii wracali. A w kufrach O2... ale jad± .... :)
Odpowiedz