Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeKoniec ery bezawaryjnych motocykli za 3... 2... 1... Swoja droga, jezeli chodzi o dzwiek to moim skromnym zdaniem nic nie pobije vki i rn22...
OdpowiedzZdajesz sobie sprawe, ze generalnie zywotnosc turbiny przekracza zywotnosc wiekszosci silnikow motocyklowych jako takich? Turbina w silnikach samochodowych z reguly pada przedwczesnie z powodu nieprawidlowej eksploatacji albo zaprojektowanego starzenia sie produktu (sad but true). O ile kompresor/turbo bedzie wykonane z dobrych materialow, a silnik odpowiednio do doladowania dostosowany, to fala szrotow nam nie grozi ;)
Odpowiedz