Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 42
Pokaż wszystkie komentarzemam pytanie wymieniłem przednia oponę z tej płaskiej na mitasa i strasznie bije,czy te efekt chwilowy czy na stałe
Odpowiedzbedziecie sie sprzeczac kto ile jedzie? bez sensu ... mam nekena 2010rok z salonu wyszla 50 teraz jest 72cm mam problem z odpalaniem jak go juz odpale i przytrzymam obroty tak na 5,6tys to chodzi (na ssaniu) jesli popuszcze manetke gasnie .... aa i swieci mi jeszcze kontrolka na czerwono cos z silnikiem nie mam pojecia co to moze byc ... motorek mam od wczoraj bardzo prosze o pomoc
Odpowiedzpewnie olej , zapewne jest już przytarty sprawdź poziom oleju jeżeli go nie ma potwierdzi się moja teoria
OdpowiedzJa też opowiem o swoim tyle że GB Motors STREET czyli w 100% bliźniaczy sprzęcik moja opowieść jest trochę długa więc postanowiłem nagrać film mam nadzieję że nie będzie przeszkodą podać tutaj linka do niego film ma 16 minut i postarałem się opowiedzieć o wszystkim mój GB ma przejechane 8200 kilometrów i film prezentuje go właśnie po takim przebiegu pozdrawiam Link z filmem --> http://www.youtube.com/watch?v=MSjLLnlXstU
OdpowiedzJa opowiem o swoim nekenie, na dzień 23.06.2012 mam zrobione ponad 7800 km, naprawy jakie w nim były robione to przy niespełna 2000 km wymieniony został tłumnik, następnie wymieniona została skrzynia biegów gdyż nie było 1 i 2, tak naprawdę wszystkie poważne naprawy były przed 4000 km, jak narazie odpukać nic się nie dzieje, no chyba że ktoś zwraca uwagę na spaloną żarówkę z przodu i z tyłu żarówkę stopu, planuję zmianę cylindra na większy, lecz nie dla tego że chcę jechać szybciej lecz po to by lepiej mi się pokonywało górki, bo neken waży 115 kg. co na niespełna 4 km jest za dużo, z napraw jakie mnie czekają to wymiana klocków hamulcowych z tyłu, a co do napraw mogę dodać także że wymieniałem rączkę od hamulca gdyż poprostu się złamała. Jeśli chodzi o jakąś radę co do tego motorka to wymiana cylindra na większy wraz z cały kompletem żeby nie zniszczyć silnika, a także wymiana przedniego koła, podziękujecie jak będzie padał deszcz :) do tego można się zaopatrzyć w kilka żarówek do lampy z tyłu i przodu bo lubią się często palić. A także co przy tym motorku jest najważniejsze sprawdzać i dokręcać często wszystkie śrubki najlepiej tak co 1000 km:D
OdpowiedzKogg mam GB i nie narzekam odpukać z silnikiem nie mam zadnych przygód. Jak założyłem 72 cyl i gaznik od 50 idzie spokojnie 90 a spalanie nie przekracza 2,5l/100km.
OdpowiedzSłuchajcie mam Zipp Neken od 2 lat i nie wiem gdzie jest blokada z licznika ktos pomorze !!?? jaki kabelek czy coś
OdpowiedzW nekenie nie ma żadnych blokad a tym bardziej na liczniku!!!!
OdpowiedzZgadzam się z przedmówcą - w Nekenie nie ma żadnych blokad - powiedział mi to mechanik w autoryzowanym srewisie !!! Neken jest zblokowany masą - dość dużą jak na 50 ccm, ale i tak idzie 62 km/h ! Licznik jest natomiast całkowicie mechaniczny, a jedyny kabelek może być tylko od podświetlenia. Samo wykonanie prędkościomierza pozostawia wiele do życzenia, bo powyżej 65 km/h leci(przynajmniej mi) do końca skali. Kiedyś nawet odpuściłem gaz, bo się bałem, że się złamie wskazówka ;P
OdpowiedzZgadzam się z przedmówcą - w Nekenie nie ma żadnych blokad - powiedział mi to mechanik w autoryzowanym srewisie !!! Neken jest zblokowany masą - dość dużą jak na 50 ccm, ale i tak idzie 62 km/h ! Licznik jest natomiast całkowicie mechaniczny, a jedyny kabelek może być tylko od podświetlenia. Samo wykonanie prędkościomierza pozostawia wiele do życzenia, bo powyżej 65 km/h leci(przynajmniej mi) do końca skali. Kiedyś nawet odpuściłem gaz, bo się bałem, że się złamie wskazówka ;P
OdpowiedzWitam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl Jeszcze przedni hamulec notorycznie się luzuje i muszę go dokręcać, z tego co widzę to brakuje tam jednej blokady śruby czy nita który to przytrzymuje. Nie spodziewałem się tu mega jakości ale to już mnie zaczyna denerwować powoli wszystko :( A czy wie ktoś może czy on powinien mieć podświetlane zegary bo jechałem ostatnio w nocy i nic mi się tam nie świeci :)
Odpowiedzpoojeeebało za przegląd 200zł ? hahahah .śmiech na sali :D
OdpowiedzWitaj "Mario" Co do zegarów - nie jest to może niemiecki halogen tylko chińskie lampki choinkowe, ale powinny świecić. Ja muszę przyznać, że trafiłem(odpukać w niemalowane) na stosunkowo mocny egzemplarz. Mam na liczniku prawie 1700 km i na razie na niego nie narzekam zbytnio. Co do odkręcających się śrub nic jak na razie, na szczęście się nie odkręciło. Mieszkam na wsi więc przebieg, który mam to jazda głównie poza asfaltem, na którym również zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów. Jeżeli ktoś chce używać go w terenie, polecam od razu zmienić moduł i tylną oponę. Seryjna guma jest dobra na żwir i lekki piasek, ale w starciu z "kopnym" piachem i błotem zdecydowanie przegrywa; w zimę też brakuje odp. trakcji. Kto jeździ poza szosą niech uważa na dźwignię tylnego hamulca - łatwo nią gdzieś zawadzić i wygiąć w harmonię - sprawdzone. Na szczęście b. łatwo się ją prostuje. W zeszłym tyg. minęła mi gwarancja, więc w tym tyg. pewnie zmienię moduł i pochwalę się Vmax'em. Jak na razie idzie 62 km/h. A' propos przeglądu, ja za 200 km zapłaciłem chyba 120 zł.
OdpowiedzHe he he widzisz to u mnie może zaczną świecić na święta :) ale wtedy nie będę nim jeździł więc wszystko mi jedno :) w kazdym razie nie świecą ale po nocy raczej się nie przemieszczam więc mam to w pompie :) W tej chwili mój Neken ma juz 2500 i jest po naprawie rury i lampy przedniej bo padła :) czekam na nastepne padnięcia u niego :) instalacje mi teraz zamówili elektryczną bo kable się popaliły :) Błotnik przedni pękł ale nie wymieniają bo na to nie ma gwarancji :) Ja jeżdzę głównie po asfalcie i jakos te oponki dają radę choć trzeba uważać na żwir leżący na drodze bo jedną wywrotkę bym zaliczyl przez taką niespodziankę :)W lesie na piachu nie da się jechac więcej niż 20-30 bo gleba murowana :) Mój mierzony na GPS (bo licznik seryjny ożna wywalić) poszeł 64 :) Myślisz, że wymiana modułu cos da? One podobno więcej niż 70 nie pojadą z tym silniczkiem,a blokad też podobno nie mają ... Wniosek taki, że musze poszukać innego warsztatu gdzie zrobią mi przegląd taniej. Choć jak sam obliczyłem, części czyliświeca olej, smarowanie łańcucha nie powinny kosztować więcej niż 100 PLN więc sam sobie to będę robił już nie długo bo na nastepny przegląd chyba już nie jadę. Jak patrzylem na allegro to można kupić praktycznie każdą część za baaaardzo małe pieniądze, więc po co mi ta gwarancja. Na rurę czekałem 2 tygodnie a kosztuje 120 PLN. Ja w przyszłym roku jak zrobię lejce w sensie uprawnienia zmienię silnik na 110 i będzie latał jak się patrzy :) Pozdrawiam wszystkich Nekenowców :)
OdpowiedzJa dzisiaj byłem na zmianie łańcucha i przedniej zębatki i mi policzył gostek 160 zł. Co do prędkości to mi "autoryzowany" mechanik powiedział, że na 50 ccm więcej niż 60-70 nie pójdzie. Neken z resztą nie ma żadnych blokad, a zmiana modułu nic podobno nie daje, więc ja z niego zrezygnowałem ;] Jedynym wyjściem byłoby przerobienie go na 80 ccm, BO 125 CCM TO JUŻ TROCHĘ ZA DUŻO JAK NA NEKENA. 80 ccm jest NAJBEZPIECZNIEJSZYM rozwiązaniem, jeżeli stawiasz na trwałość !!! Jedyne co mi robił oprócz łańcucha, to coś pomajstrował przy gaźniku i teraz poniżej 30 jest jak żyleta, a dalej jeszcze łatwiej się rozpędza. Pozostaje mi tylko sprawdzić na GPS ile teraz idzie; poprzednio wyciągnął ok.62 km/h. A co do jazdy na asfalcie to na każdych oponach, może oprócz crossowych na piasku lub żwirze można się nieźle wypier****ć ;] BTW na allegro.pl faktycznie jest wszystko do Nekena, ale mnie niektóre ceny przerażają ;]
OdpowiedzWitam także posiadam Nekena 72cc , mówicie że nie ma blokad kupiłem go już z wymienionym cylindrem na 72 i musze go docierać powie mi ktoś ile km musze pokonać żeby go wystarczająco dotrzeć?
Odpowiedza wiecie może czy ma on luz między biegami,tzn. miedzy 4 a 3 i 3 a 2 ? czy tylko jest 2-N-1
OdpowiedzBiegi są następująco 1-N-2-3-4 patrząc od dołu ;]
OdpowiedzWitam wszystkich. Kilka słów na temat nekena ... kupiłem go jakiś miesiąc, temu i dojeżdżam nim do pracy jakieś 60 km w dwie strony dziennie. Ma już przejechane 1200 km i za sobą pierwszy przegląd. Jeżeli ktoś potrzebuje taniego wozidełka to nie wiem czy jest to najlepszy wybór. Za motorower dałem 3799 PLN i dostałem kask :) Pierwszy przegląd kosztował 200 PLN (nie uważacie że za dużo???) teraz będę jechał na 2 przegląd za niedługo i wygląda na to ze będę jeździł co jakieś 1,5 miesiąca i wydawał 200 PLN za przegląd. Hmmm trochę to dla mnie bezsensowne, bo w ciągu lata wydam jakieś 800 PLN za same przeglądy, a miało być tanie wozidełko :) Tanie jest ale chyba jak sie nim mało jeździ :) Co do usterek to w tym czasie rozsypał się wydech, brzęczy w środku (sprawa opisywana na różnych forach), potem padła stacyjka, blokuje się i muszę włożyć do środka inny klucz (zdjąłem naklejkę) aby ją odblokować, dziś, czyli dokładnie po 1200 km odpadł wydech, a dokładniej jedna śruba mocująca. Z biegami jest problem też szeroko opisywany ale da się przyzwyczaić. Mam go na gwarancji więc liczę na naprawę wszystkich usterek, ale jeżeli macie zamiar go kupić to radzę uzbroić się w cierpliwość i jeżeli chcecie go mocno dosyć eksploatować to weźcie pod uwagę koszt serwisowania. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania zapraszam do kontaktu. Chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami: neken1979@wp.pl
OdpowiedzWiatm. Szczeże odradzam wszystkim kupno tego ładnie wyglądającego i nic więćęążęę, lepiej kupic sobie rower, prędkość max. ie oszukując sibie ani nikogo to po prostej ok.62km/h a przyśpieszenie to już nie wspomne ruszyć 120kg takim kiepskim silnikiem to ciężko(bardzo wolno się rozpędze, I CZĘSTO SIĘ PSUJE
Odpowiedzto co kiedy sie scigamy ty na swoim rowerku a ja na moim nekenie ?
OdpowiedzJa do swojego nekena ostatnio wlałem 25 l .I było pełno
OdpowiedzJeszcze chwila i będziecie po 40 tankować ;]
OdpowiedzDo baku paliwa zmieści się 16l paliwa a nie 13. ostatnio to zatankowałem prawie 17l. a to ze mało pali to prawda:)
Odpowiedzhejj jeżeli ja mam 155cm wzrostu i waże 35kg to bym dał radę na ten motor?
OdpowiedzZ całym szacunkiem dla ciebie, ale nadajesz się na Vapora. Ten motorek mimo 50 ccm i 4 KM dostarczył mi trochę strachu. Przejechałem już ponad 1000 km i wciąż mnie czasami zaskakuje. Tak jak już pisałem wcześniej: Jeżeli jesteś z tego typu sprzętem obeznany, to możesz spróbować. W skrócie: Jeżeli masz zamiar jeździć tylko po szosie - możesz spróbować, jeżeli w terenie jesteś za chudy w uszach - nie nadajesz się. Ja mam 180cm wzrostu i ważę 70kg, a w terenie miałem kilka razy kłopoty. Przy twoim wzroście i wadze - nowa motorynka Rometa - cena podobna a będziesz się lepiej na niej czuł i wyglądał niż na 120 kilowym motorze. A jeszcze jedno - jazdy w dwóch/dwoje z kimś normalnego wzrostu - nie opanujesz ;] Cieszę się, że mogłem pomóc ;]
OdpowiedzHejka jak ja mam 158cm to dam rade na tego motorka z góry thxx
OdpowiedzJeżeli jesteś w miarę silny to se dasz radę. Podczas jazdy to tego specjalnie nie odczujesz, ale najgorzej na postoju; przy przestawianiu czy coś to musisz uważać żeby ci się nie przewalił, bo to jednak ze 115 kilo waży. Jak jesteś obyty ze normalnymi skuterami to nie będziesz miał problemu, żeby się przyzwyczaić(bo naprawdę warto) !!!
Odpowiedzcałkowicie zgadzam się z artykułem. Mój kumpel ma nekena i jest super zadowolony. Myśle, że mając REALNE oczekiwania co do pojazdu za taką cenę, nie można się na nim zawieść.
Odpowiedzgb czy zip to to samo fabryka yamasaki silniki te same w romecie ,bartonie i tp
OdpowiedzBez względu na resztę silnik jest ten sam, nawet w Biedronce oferowali jakiś chłam, ale silnik taki jak w Nekenie. Ogoólnie rzecz biorąc trzeba patrzyć na jakość wykonania motocykla, bo silnik jest ten sam.
OdpowiedzWiesz co - w Biedronce najprawdopodobniej były Zumico, silnik może i ten sam, ale osprzęt i wykonanie o wiele, wiele gorsze od Nekena !
Odpowiedzzastanawiam się nad kupnem tego modelu jednak zastanawia mnie czy jak mam 180cm wzrostu to będę się na nim komfortowo czuł czy może on będzie na mnie za mały ?
OdpowiedzJa mam 183 cm wzrostu i Nekena od kilku dni. Polecam dla ludzi "dużych", którzy chcą mieć tani jednoślad. Jeździłem już kilkoma mniejszymi maszynami i nie jeździło mi się nimi dobrze. Sumując - musisz się do niego przypasować; ja mam naprawdę długie nogi i wcale na niego nie narzekam, można się na nim zmieścić ;]
OdpowiedzCzy ktoś może mi powiedzieć jak w Nekenie działa kranik od paliwa - jak działa w jakiej pozycji ?! Z góry dzięki za info !
OdpowiedzZipp Neken – opinia ZAKUP Kupiłem pod koniec sezonu 2010 motorower Zipp Neken. Całe wakacje pracowałem na niego, miała to być ogromna przyjemna nagroda za ciężką pracę. Udałem się do autoryzowanego sklepu Zipp w moim mieście. Powiedziałem co i jak, zapłaciłem 3400 zł i udałem się z Fakturą VAT zarejestrować Nekena. Ubezpieczenie w PZU (OC+AC+NW) kosztowało 430 PLN. Z tablicami wróciłem do sklepu, pokazali mi panowie jak go włączyć itp. Udałem się do domu. PIERWSZE WRAŻENIA Silniczek jest dobry na wyższych obrotach. Biegi łatwo wyczuć, dla wygody zamontowano fabrycznie wyświetlacz biegów (zdarza się, że wskazuje źle bieg). Czasem wyskakują np. jadę na 2 biegu i nagle luz. Biegi wyglądają następująco: 1-N-2-3-4. Pierwszy bieg jest wyłącznie do ruszenia. Przedni hamulec – tarcza, tył – bęben. Neken ma alarm z uruchamianiem zdalnym zapłonu, czego nie polecam bo nigdy nie jesteśmy pewni czy motorek jest na luzie. Schowek pod siedzeniem służy do umieszczenia klucza, ewentualnie jakiegoś małego przedmiotu (bo inaczej nie zamkniemy siedziska). Dużo miejsca jest w osłonach bocznych – tylnych. Bez problemu w lewej umieściłem kamizelkę odblaskową a w prawej siatkę na kask. Motorower radzi sobie na poza drogami lecz nie lubi żwiru i piachu. Całą zimę przejeździłem :-) KŁOPOTÓW NADSZEDŁ CZAS Przednia opona – porażka. Jak można coś takiego zamontować?! Przecież to prawie rowerówka! Hamowanie przodem wyłącznie na prostych kołach, hamowaniem pulsacyjnym bo „miniABS” jest chiński i nic nie daje. Silnik generuje tak duże wibracje, że większość śrubek pogubiłem. Pękło mi mocowanie błotnika przedniego, pękło mocowanie osłony łańcucha (i zgubiłem obie śrubki), guma trzymająca akumulator nie wytrzymała 2000 kilometrów. Podkładki gumowe trzymające osłony boczne pogubiłem. Zgubiłem śrubę hamulca tylnego od jego położenia i puściła czujka światła hamulca. Wszystkie plastiki mam usztywnione od wewnątrz styropianem i pozaginanym kartonem. Dodatkowo sznurkiem. Motoroweru jeszcze nie odblokowywałem, jednakże prędkość maksymalna wynosi 76 km/h wg wskazań licznika rowerowego i GPS ponieważ założony fabrycznie jaja sobie robi. Stopka centralna jest niebezpieczna, przy składaniu się w zakręcie lewym można zahaczyć o podłoże stopką. Przy przebiegu 420 km na postoju złapałem kapcia tylnego koła… nie byle jak! Otóż od dętki odłączył się zaworek! Musiałem wszystko zdemontować, kupić nową dętkę i wulkanizator ją wymienił. Nie da się jeździć z pasażerem – ciężko utrzymać równowagę, skręcanie – porażka. Przednie koło czuć jakby się miało podnieść. Próbowałem pasażera ważącego 45 kg i 70 kg, ja ważę 60 kg. TUNING Szyba PUIG (od wibracji pogubiłem śruby mocujące), zamalowanie czarną farbą z połyskiem napisów ZIPP oraz NEKEN. W ich miejsce naklejenie naklejek HONDA. HISTORIA 180 km – nie odpala i wylewa paliwo przez wężyk przelotowy 420 km – zepsuta dętka 861 km – przepalenie żarówki światła przedniego pozycyjnego 1980 km – zamontowanie licznika rowerowego
Odpowiedzjeżdzisz jeszcze tym motorkiem???
Odpowiedzchyba jeździć nim nie umiesz. Ja mam nekena i przyjechałem nim już 300 km. Jestem z niego mega zadowolony. Niem mam z nim żadnych problemów i super się nim jeździ :)
OdpowiedzJa mam takiego nakena od tygodnia.Wiem ze trzeba go dobrze dotrzec,ale chcialem sprawdzic ile pojdzie ma blokade poniewaz jest z salonu lecialem nim 80km/h i jeszcze sie bujal ale juz nie chcialem wiecej bo na dotarciu tak normalnie to jezdze 50km/h,a we dwoch 45km/h.Bylem bardzo zdziwiony ze "NEKEN"z blokada polecial az 80km/h.
OdpowiedzNiesamowite, jak zdejmiesz blokady to pewnie poleci ze 130km/h, a z górki 200km/h
OdpowiedzZ pionowej górki to spoko pójdzie:)). Spadek swobodny:)
OdpowiedzJa jadąc Nekenem pierwszy raz z 'salonu' do domu na dobrej drodze wyciągnąłem 60 km/h, a później sprawdzając licznik poleciał do 70. Licznik może być lekko niedorobiony, ale zaręczam, że nowy 55-60 km/h poleci. Przedmówca jest CIUL I DEBIL !!!, nigdy nie jeździł Zippem Nekenem. Mnie osobiście też to dziwi - poczekam na zdjęcie blokady; ciekawe ile wtedy pójdzie ?!
Odpowiedzja osobiscie na prostej dogonilem t4 moj v-max z gorki 105 a na prostej 90 mam juz 3000 km :3 i wytarte rolki na widelcach ale to malo przeszkadza i jest tanie do usuniecia
OdpowiedzPRZECZYTAJCIE TO!! SŁUCHAJCIE!! NIE ZNACIE SIĘ TO NIE PISZCIE. JA MAM TEGO ZIPPA I POWIEM WAM ŻE: 1 NA OSIĄGI WCALE NIE NARZEKAM 3.8KM NA BLOKADACH, PO ZDJĘCIU ICH JEST JAKIES 7-8KM PS JEDYNĄ BLOKADĄ JEST MODUŁ KOSZTUJE 50-60ZŁ A JAK MACIE NA GWARANCJI TO TYLKO PODPINACIE STARY I MOŻECIE JECHAĆ DO SERWISU. V-MAX ZALEŻY OD DOTARCIA. TO JEST 80-90KMH. 2 JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE. PO PRZEJECHANIU 2H NIE BOLI MNIE **** ANI KRĘGOSŁUP ;] 3 SPALANIE TO JEGO NAJWIĘKSZY ATUT. PO MIEŚCIE PRZY MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI JAKĄ DA SIE JECHAĆ W GODZINACH SZCZYTU PALI 1.5-2L TO NIE ŻARTY. NIE DZIAŁA MI KONTROLKA PALIWA ALE WIEM ŻE, JAK ZATANKUJE ZA 20ZŁ I JAK MAM 190KM PRZEJECHANE TO MI SIE WACHA KOŃCZY:p 4I NIE ZRAŻAJCIE SIĘ ŻE TO CHINOL WCALE MI SIĘ NIE PSUJE JEDYNE CO TRZEBA ZROBIĆ TO PO DOKRĘCAĆ PARĘ ŚRUBEK.
Odpowiedz"7-8KM" xDDDDDDD jaki za przeproszeniem debil, ty widziałeś kiedyś 7-8 km w 4 suwowej 50 hhahaha
Odpowiedzdebil to ty jestes nie on
OdpowiedzNajwiększe głupstwa jakie widziałem napisane za pomocą ..caps-locka". Ale się uśmiałem XD
OdpowiedzTo śmiej się dalej patrząc na krzywe ku**sy. Neken to naprawdę fajna maszyna i dla mnie to nie wstyd, że jest składany w Chinach, bo nie liczy się aż tak kraj pochodzenia jak Firma. Życzę wszystkim szerokiej drogi ;]
OdpowiedzMam pytanie czy wam też źle działa czujka od poziomu paliwa??
Odpowiedzdo dołu paliwo awaryjne w lewo zablokowane w górę normalne ... polecam fajny motorek ja mam 13 lat i daje rade go utrzymać i na luzie bez problemu pcham
Odpowiedzile masz wzrostu bo ja mam 155 i 44 kg wagi i nie wiem czy dam radę nim ujechać?
OdpowiedzMnie też nie działał, ale rozwiązałem ten problem: Po zdjęciu kanapy i osłon bocznych, trzeba znaleźć na spodzie baku coś w rodzaju jasnej zakrętki od małego słoiczka. Od tego będą odchodzić 2 kabelki(żółty i zielony). Trzeba pójść za kabelkami, aż do kostki. Trzeba ją rozdzielić i sprawdzić czy w większej(nasadowej) kostce "złote" styki są rozdzielone. Jeżeli nie należy je poodginać śrubokrętem i ostrożnie złączyć(wsadzając) z mniejszą kostką[zielony do zielonego; żółty do żółtego]. Potem wskaźnik powinien już działać.
OdpowiedzMam Nekena i dobrze się sprawuje ;D Mam pytanie do posiadaczy, a mianowicie wam też źle działa czujka od paliwa??
OdpowiedzRomet Zetka 50 z pewnością jest o wiele lepsza!!!
OdpowiedzKolega jest zainteresowany kupnem zetki, jak długo ją masz? Psuje się coś?
OdpowiedzJa mam nekena przez 4 miesiące i zrobiłem nim 6 tysiecy km. Jestem z niego zadowolony. Leci 90-100km/h bo przerobiłem go na 72ccm za nie duże pieniądze. Gorąco polecam!!!
OdpowiedzWitam Też mam Zippa Nekena przerobionego na 72 ccm. Wymieniłem moduł na New Racing C.D.I z firmy Vetric Raxing i po prostej tylko jedzie 80km/h. Słyszałem że jak się odłączy różowy kabelek to sie moduł odblokuje i będzie lepiej śmigał. Pomóżcie i dajcie mi jakąś radę.
Odpowiedza cha zobacze a on ma blokady na module
Odpowiedztez mam zippa i tez mi gasnie.. jak dodam gwałtownie gazu.. wystarczy wymienic moduł zapłonowy i odrazu sie bedzie w krecał na obroty
Odpowiedzmój jest tak zamulony jak więcej gazu dodam to mi gaśnie jak dodam raptownie co zrobić
OdpowiedzNie wiem czy coś pomogę: Ja mam nowego Nekena i zauważyłem, że wystarczy potrzymać 2-3 tys./obr. przez 2-3 min. na ssaniu, żeby się rozgrzał, a potem ssanie wyłączyć i można jechać. Raptowne odkręcanie manetki gazu przy ruszaniu powoduje gaśnięcie wiec nie należy tego robić. Najlepiej jest gaz ustawić w zakresie 1/4 - 1/2 odkręcenia manetki ;]
Odpowiedzzmien modem zaplonowy ja tez tak mialem
OdpowiedzWystarczy regulacja gaźnika, bo Neken nie ma żadnych blokad.
Odpowiedzmoim zdaniem to dobry motorowerek pod względem jakości silnika,mój ojciec miał w swoim identyczny silnik i zrobił na nim prawie 20 000km z jedna usterką zemeringa i sprzedał go w dobrej cenie za 1200zł. jak na swoja poj bije wszystkie odkurzacze. Jednym słowem jak ktoś dba to pojeździ długo;)
OdpowiedzTest nawet może być tylko trochę zbytnio pozytywny bo jak wiadomo chińskie motorki mają takie tradycyjnie minusy czyli odkręcające się śrubki itd.
OdpowiedzWitam Ja mam Nekena Yamasaki YM 50-8 i mi leci max 65km/h i pali 3,5l/100 i słyszałem że ma gdzieś blokady tylko chce dowiedziec sie dokładnie gdzie one moga byc (modół,tłumnik,gaźnik,wariator??).
Odpowiedzmam do czynienia z tą maszyną :D i blokady możemy znaleźć tak jak koledzy wspomnieli na module zapłonowym ale również w króćcu łączącym głowice z gaznikiem (ma ona mały przekrój wewnętrzny nie pamietam ile mm) a także w głowicy są tak samo zmniejszone kanały ssący i wydechowy
Odpowiedzto nie skuter, tu nie masz wariatora;)
OdpowiedzBlokady masz na module w tumniku i nie jestem pewien ale chyba w gazniku :P
OdpowiedzNie wiem dokładnie ale mi się wydaje że w yamasaki jak w gb street nie ma blokad poza modułem zapłonowym a tak propo tego co napisałeś widać że nie jesteś rozgarniety xD bo w jak w biegowym moto znajdzjesz wariator xDDDDDDDD radze ci następnym razem patrz co piszesz
OdpowiedzDokładnie, żadnej blokady nie ma w tym motorku. wiem, bo jeżdżę już rok streetem. Tu trzeba tylko dotrzeć prawidłowo i tyle :) ( mi jeździ spokojnie 75 km/h )
OdpowiedzZgadzam się z przedmówcą - wariator w manualu hahahahahahahahahahha. Blokada jest o ile słyszałem tylko na module.
OdpowiedzJestem posiadaczem identycznego sprzętu tylko pod nazwą GB STREET. Mam 3800 przebiegu i nic nie robiłem(oprócz tuningu). Fakt firmowo trochę zamula ale wystarczy zwiększyć mieszankę w gaźniku i staje się bardziej czuły na gaz. Wszystkie skuterki wymiękają(dlatego nie chcę się już scigać :D). Prędkość maksymalna to 80km/h. Spalanie to ok.1.8l (nigdy nie pożre 2l). Jak ktoś ma jakieś pytania to pisać ;]
Odpowiedzneken nie ma zadnych blokad i pali 1.7-2.5 na 100 km.Mam nekena i jestem zadowolony jego maksymalna predkosc to jest okolo jakies 100 km/h.
Odpowiedzto 100km/h potwierdzone jakos??? czy tylko z opowiesci??. bo ja mam nekena i leci mi tylko 65km/h znajomy tez ma nekena i tez mu leci 65/h. Robiles cos przy swoim??
Odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mi też leciał 65 bo miał blokady!!! Blokady są w module. Musisz wymienić moduł na sportowy albo w swoim przeciąć różowy kabelek i wtedy pojedzie wam 80-100km/h !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz100km/h to ci moze leci, ale z giewontu. te liczniki zawyżają. do 50 pokazuje dobrze ale powyżej to licznik leci w h**a
OdpowiedzPoprawka - do ok. 60 km/h jest dobrze. Później zapierdala wskazówka do 70-80 km/h. Powinni to naprawić !!!
OdpowiedzcZy neken ma blokady? jak go kupie odrazu z salonu???
OdpowiedzNajlepiej to go najpierw dotrzeć i to w miare spokojnie,potem wymieniasz moduł i powinien ci iść lpiej,nie zarzynaj go na samym początku a będziesz z niego zadowolony.
Odpowiedzneken nie ma zadnych blokad.Ja go kupilem ze salonu i nie ma zadnych blokad.Ja sam lece gdziesz okolo 100 km/h
Odpowiedztaa chyba w snach lub przy pojemności 125ccm. Mam nekena przejechane ok 1600 km i z trudnością umiem wycisnąć 70km/h z górki a silnik wyje jak by miał wyskoczyć zaraz
Odpowiedzza groby jestes moj leci 92 km/h mierzony gillera dna 125 schudnij troche to poleci wiecej...
OdpowiedzWaga motocyklisty i opór powietrza jaki stanowi jest rzeczą niezaprzeczalną ;]
Odpowiedzja mam przejechane 2100 i dochodze do zera czyli gdzie tak okolo 90-100.Zalezy od tego czy pod wiatr czy z wiatrem i wez przytrzym sobie licznik jak bedziesz jechal.Bo te liczniki jak jest duza predkosc cofaja i jak go przyciszniesz to jest ok.
Odpowiedzi kogo chcecie w chu** zrobic czy chcecie sie popisac chetnie bym obejrzal jak wam to 100 leci chyba tarcze licznika sobie wydrukowaliscie jakas dziwna. Jakos nikt wam w te bajki nie wierzy Honda Nsr 125 cm3 leci co najwyzej 170 km/h Honda NS1 montesa 50 cm3 jedzie max 120km/h przy 6 biegach to o czym wy tu piszecie ze neken wyciagnie 100 km/h na 4 bez przerobek silnika. Zapraszam na forum simsony.net tam zalozcie temat ze wam neken 100 leci to was wysmieja
OdpowiedzPopieram obecnie mam zrobione juz nekenem 19tysi. Nie ma blokad żadnych jedyny sposób by byl szybszy to zmiana przełożenia ale co za tym idzie bedzie go mulic a to wiąże sie z rozwierceniem dyszy w gazniku i zmiana modulu zaplonowego tak wiem co ma piernik do wiatraka ale kazdy kto miał chociaz motorynke wiedzial ze wiekszy dolot mieszanki troche pomagał. I każdemu polecam zdjąć gardziel dolotowy od gaznika z oboaczyc jaki parchaty w środku jest ja go spolerowalem i calkiem ianczej pracuje.
Odpowiedzmi leci 80 z góry a po prostej 65 max a moduł mam wymieniony więc kicha z tymi modułami jedynie jakiś kabel albo gaźnik z tego co wiem mi na początku "zamykał" licznik po prostej ale potem musiałem cylinder wymienić bo się tuleje stopiły mam juz 3500 km zrobione
OdpowiedzMnie też szafę zamykał jak był nowy. Teraz po dotarciu 65 km/h idzie na fabrycznym module. Za miesiąc moduł zmieniam to wam powiem ile mój idzie.
OdpowiedzJa też mam zipka nekena mam przejechane okolo 2600 i leci mi 90 mierzone honda cbr 600
Odpowiedzmam zipp"a neken i jestem z niego naprawde zadowolony na początku jeździłem powoli bo na dotarciu. docierałem go przez 1000km a nie 300. dla początkujących zmieniajcie bieg 5000-6500 obr/min przez pierwsze 1000km. Lecz jak pisałem po pierwszym 1000 zaczeła sie jazda zobaczyłem ile on wyciągnie to tak na 1 biegu 25km/h 2 bieg 40km/h 3 bieg 65km/h a 4 bieg do 95 km/h liczone honda nsr 125 jest to 50ccm niezdejmowane blokady nic w nim nie zmieniałem wszystro jest orginalne.Więc polecam warto kupić ten motorek przyspieszenie ma tak sobie ale jak sie rozpędzi to jest frajda.Kupujcie ten moto bo warto nie patczcie ze chinol bo zipp'y idą w góre więc polecam
Odpowiedz